pevnostní nárazník nissan terrano 1

pevnostní nárazník nissan terrano 1 (vyhledávání)

4x4 OFF ROAD shop

4x4 OFF ROAD shop
tel. 602 216 876  info@4x4-offroad.cz

Vyhledávání výrazu 'pevnostní nárazník nissan terrano 1':


Zadní pevnostní nárazník. Kapsa za zadní nápravou je odříznuta a na jejím místě je ocelový nárazník, ten kryje celou zadní část vozu zezadu a zespod. Zadní světla na Nissan Patrol GR 60 Zadní světla na Nissan Patrol GR 60 cena 2 450,- Kč za kus (vč. DPH) Nové modely předních pevnostních nárazníků s novými konstrukčními prvky Pevnostní nárazník pro Patroll GR - Y 61: Prodej a montáž doplňků Navijáky, kurty, lana, kladky, šekly, pevnostní nárazníky, safari sání, podložky se změnou rozteče, speciální silentbloky pro podvozky, uzávěrka diferenciálu ARB, Pevnostní uzamykání předních nábojů AVM ... Expedice Rumunsko 2014 EXPEDICE RUMUNSKO 2014   V pátek 23.5.2014 vyrazila z Libereckého off-road centra skupina terénních speciálů z klubu off-road centra Liberec ve složení: Náča –  Jeep Wrangler; Monty+Baťoh - Toyota 80; Honza – Toyota 73; Lukáš+Hombré – Jeep Rubicon; Had – Toyota 80; Housin+Housin – Nissan Patrol; Lukáš+1 – Toyota 80; Pampalíny+Blažena – Nissan Patrol; Jágr+Ivan – Nissan Patrol. Dle nedělní zprávy od Náči je výprava v horské oblasti Bistrita.  Další úpravy do terénu Rozšíření rozchodu, Pevnostní nárazníky, Krytí podvozku, ... Tak a kdo dnes tvoří celý tým: 1. Toyota 73 3,0 TD – Náča 2. Toyota 73 4,2 – Honza 3. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Šulda 4. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Koule 5. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Housín 6. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Had 7. Nissan Patrol 61 GR Wagon – Mázi 8. Mitsubishi Pajero 2,8 TDI - Hráblo Mázi a Hráblo jsou nováčci v týmu Libereckého Offroad Centra. Vítám je v klubu a také zdravím Vás všechny, co budete sledovat tuto on-line reportáž z letošního týdenního testování gum a vozů v Rumunském terénu. Váš tradiční průvodce cestou Orel. Kladka Kladka Cena 1 500,- Kč. (vč. DPH) ROMANIA EXTREME OFFROAD 2011 Pátek 20.5.2011 v 13:30 Odjezd expedice z Libereckého centra. Tým vyráží na dlouhý přejezd po dálnici až k Rumunským hranicím. Trasa vede přes Prahu, Brno, Bratislavu, Budapešť až k Baja Mare, odkud vyrazí do hor. Pevnostní nárazníky Naviják DV 9000i 12V 4,1 t Naviják DV 9000i 12V 4,1 t Cena 23 681,- Kč (vč. DPH) Naviják NOELL E0162 - 4 540 kg 12 V Masivní konstrukce výrobku nabízí komfortní manipulaci a údržbu a zároveň zaručuje jeho dlouhou životnost. Jmenovitá tažná síla: 4 540 kg. Motor se seriovým vinutím o výkonu 4 hp/ 3 kW Celkový rozměr: 570 mm x 180 mm x 270 mm Lano: 26 m průměr 9,2 mm Hmotnost: 37,8 kg Rychlost navíjení lana při plné záteži: 1,4 m/min Příslušenství: Tažné lano, vodicí rolna, dálkové ovládaní, tažný hák a montážní šrouby. Cena: 17 731,- Kč (vč. DPH) Naviják Warn 4,1 tuny vodotěsný Naviják Warn 4,1 tuny vodotěsný Cena 39 508,- Kč. (vč. DPH) 100% uzávěrka diferenciálu ARB 100% uzávěrka diferenciálu ARB Cena 32 130,- Kč. (vč. DPH) Water-resistant winch Warn 4,1 tons Water-resistant winch Warn 4,1 tons Price 39 508,- Kč. (inclusive of VAT) Bumper for Patroll GR - Y 61: Rumunsko 2015 Expedice Rumunsko 2012 Pátek 7.9.2012, 11:30 h Hlásí se vám po roce opět orel, aby zde pro vás připravil on-line reportáž z letošní expedice Rumunsko 2012.Přípravy na letošní akci trvaly od zimy a to protože byl plánovaný jarní termín, který se díky zaneprázdnění velké části členů klubu zrušil a od té doby se počítalo s tímto dnešním termínem expedice. ROMANIA EXTREME OFFROAD 2011 - II Silvestr 2011 Silvestr 2010 Silvestr 2012 Čáry - čarodějnice 2013 Čáry 2013 Centra - výstava 2013 Expedice Rumunsko 2013 27. září 2013 Odjíždí další expedice do Rumunska.Průběžně zde očekávejte  zpávy a fotografie z výpravy. Silvestr 2013-staroroční výjezd Rumunsko 2015 A je tu Květen, lásky čas a kluci opět vyráží do Rumunských hor Silvestr 2014 Rumunsko 2016 Silvestr 2016 Silvestr 2016 Silvestr 2015 Video - staroroční jízda Pondělí 23.5.2011 v 11:00 Zprávy on-line od Náči: „Jsme 1500 m vysoko, máme před sebou cca 500 m k vrcholu pohoří. Na vrcholcích leží slušná vrstva sněhu. Jedeme směrem k Viseu de Sus.“ Můj dotaz: „A Náčo, co ten kemp u rybníka jak v Jižních Čechách?“ Náča: „No to kvůli Honzovi, aby se cítil jak doma. Vypadalo to fakt jak u nás u rybníka, cha cha“. Já: „A co terén?“ Náča: „Masakr. Jedeme nyní pěknou rozporkou, někteří se plíží po boku. A už to začíná. Honzovi prdnul kloub, Koulemu vzápětí taky, takže 1:1! Právě opravujeme. No a včera večer bylo trochu veselo. Duní nám trochu v hlavě :-)“. Úterý 24.5.2011 v 11:00 „Masakr Masakr Masakr“ – to jsou slova Náči. Pohybují se vysoko v horách mimo civilizaci v oblasti Maramureš. Středa 25.5.2011 v 18:30 hod Středa 25.5.2011 v 18:30 hod – Čekal jsem celý den na zprávy a nic. Až nyní zazvonil telefon od Náči: „Spali jsme za brodem v našem starém známém kempu v údolí řeky za Viseu de Sus. Všechno se změnilo, travnatý palouček je malinky, že jsme se na něj ani nevešli. Koryto řeky je vymleté daleko víc do šířky. A je zde lávka pro pěší. Ráno jsme vyrazili na Hrobníkův kopec. Je to tu všechno jinak, cesty sebrala voda a jsou z nich hluboká koryta až 4 metry. Rozporky plné kamení, prostě masakr. Praskla mě litinová zadní kost. Snažili jsme se jí zavařit, ale při sjezdu do údolí praskla znovu. To je hotovo. Nyní to vypadá na konec. Máme ještě před sebou sjezd do Viseu de Sus, ale místní říkají, že cesta dolů není sjízdná ani traktorem je to samý kámen a pobrané od vody. Musíme kost nějak provizorně sešroubovat, abych se dostal dolů a zítra končíme. Všechny auta jsou dobitá. Je fakt, že jsme letos pojezdili řádně, už jenom protože jsme se nemuseli zdržovat přejezdy za opravami do vesnic. Takže ještě uvidíme, jak se dostaneme dolů a pak definitivně rozhodneme, jestli to zabalíme a budeme se vracet domů již zítra. Zatím všechny zdravím – čágo“! Čtvrtek 26.5.2011 ve 12:24 Zpráva od Náči: „Pomalu jedeme z hor do údolí do Viseu de Sus. Kost je svařena, akorát došel svářecí drát.“ Sobota 8.9.2012 v 11 hod Dnešní zpráva od náči, 8:25 hod: "830 km za náma. Vyjíždíme. Spali jsme ještě v Maďarsku u dálnice. Jedeme na Rodnou. Ozvu se později".Tak jsem zvědavý, kde najedou do hor. Rodná je nádherné vysoké pohoří a terén si můžou vybrat dle chuti. Jak je znám, první kemp v terénu bude dnes večer. Kde? To se dozvíme z dalších zpráv. Pátek 7.9.2012 v 11:30 - odjezd ze základny Sedm speciálů vyrazilo společně z libereckého off-Road centra v 11:30 h. Ještě jsem doprovodil výpravu za hranice Liberce.Jsem zvědavý, kam expedice zamíří. Chlapi byli tajemní a zatím asi pevný cíl nepadl. Z doslechu si myslím, že to bude buď Rodná anebo Maramureš. Nechme se překvapit... Pátek 15:30 První zprávy z cesty. Náča: "Vše v pohodě, už se blížíme k Brnu, kde máme u Olympie přestávku. Připojí se Honza a Mázi. Ještě se ozvu z Česko-Slovenských hranic. Chceme dojet co nejdál. Asi k rumunským hranicím, nebo možná ještě dál. Uvidíme, budu informovat průběžně".No já se těším na celý týden, který strávím spolu s expedicí. Sice jen u PC, ale zážitky si s klukama vychutnám on-line a rád se s vámi o ně podělím...Tak se těšte! Sobota 8.9.2012 v 16:00 obelixe: "Jsme 90 km před Rodnou".a od náči v 15:45: "Právě projíždíme městem Dej a směřujeme k Rodné, kde najedeme do hor uvidíme, ozvu se."Podle průjezdu měst, jela výprava přes Maďarsko z Budapešti na Debrecen a spodem na Rodnou. Už se těším, až budou v terénu. Jsme zvěd 19:43 hod ormaia u řeky v 17:45 zakempovali. Včera ujeli 817 km a nocovali v Maďarsku v Mezőkövesd. Ráno vyrazily v půl deváté a urazili 300 km po Rumunsku. Celkem urazili 1120 km. Už jsou v terénu.  Dneska to asi odskáče obelixův spolujezdec, který se vezl celou cestu na zadní sedačce. Bude Neděle 9.9.2012 v 20 h se Náča ozval až před polednem. Měli už cca 15 km terénu za sebou. Cesty se změnily v těžký blátivý úvoz. Náča: "Jeepy šlapou jak hodinky. Žádný problém. Jediná chybička je u Patrola Pampalínyho. Hřeje mu trochu víc motor, jede s otevřenou kapotou. Přehřívání už se pr Pondělí 10.9.2012 v 11 h. a Sant a pokračuje směrem na východ po silnici 17D. Asi hledají další terénní trasy.A právě nyní se mě ozval náča: "Jsme dole v údolí ve vesnici, opravujeme šuldovýho Patrola. Kousnul se mu zadní brzdič. Chceme jet na Maramureš. Rodna jsou vysoké hory, hodně sucho, pořád se 15:45 ldovýho Patrola expedice pokračovala po silnici 17D směrem z městečka Sant na vesničku Valea Mare. Zde odbočili vlevo do hor. Po kilometrovém výjezdu zjistili, že tímto směrem není nic zajímavého a hodně terénního a tak sjeli zpátky na hlavní, přejeli jí a pokračovali po úvozo 16:30 h Aktuální poloha místa opravy Toyoty.Některým byla dlouhá chvíle, a tak si zaplatili kurs řízení terénního osla :-) Úterý 11.9.2012 v 9:50 hod Expedice vyjela před devátou hodinou a zajela do lesní oblasti nad městečkem Sant. Přišly i dnešní aktuální fotky. Mázi si drží "upravenou" spojovačku a džípy si klestí cestu lesním porostem. Ještě že mají dvě motorové pily. Jsem zvědavej, kam si to namíří až po kilometru vyjedou z lesa. Naskytne se jim pohled na Sant. 14:00 hod terének. Po sjezdu do údolí najeli na silnici 17D a odbočili vlevo na Sant. Pak pokračovali až do Nasaud, kde odbočili vpravo směrem na Telciu, kde momentálně dávají čorbu u naší známe oblíbené pumpy. Konzultoval jsem s nimi nájezd do terénu, chtějí se dostat na Maramureš, co 15:45 hod Expedice po obídku u pumpy v Telciu pokračovala pár kilometrů po silnici. Pak odbočila u pstruhových sádek ve vesničce Popasul vlevo do údolí směrem na Tibleš. Mluvil jsem s Náčou: "Terén parádní, ještě dvě hodiny pojedeme a pak najdem místo na spaní. Jedeme nyní lesním úvozem. Konečně rozporky. Džípy drží!" 15:55 hod Přišla várka fotek. Je zřejmé, že jsou kluci ve svém živlu. Středa 12.9.2012 v 12:12 hod rénem v 9 hodin. Po 12 km se vrátila na silnici 17c a najela ve stejném místě, ve kterém jí včera opustila. Po silnici pokračovala na Sacel a dále do Dragomiresti. Odtud se ozval Náča: "Je pařák 33 st, zastavili jsme v Dragomiresti. Dopoledne jsme se spojili s šestičlennou výpravou z 19:00 hod eště pokračovala až k odbočení na silnici 171A směrem na Botizu. Ve vesničce Budesti najeli na lesní cestu směrem do pohoří Maramureš a po chvíli byli zase ve svém terénním živlu. Dojeli k altánku, kde se setkali s českobudějovičáky a pokračovali Montyho kopcem na hřeben, po Čtvrtek 13.9.2012 v 9:00 hod První dnešní telefonát s Náčou: "Právě jsme vyjeli a sjíždíme do údolí směrem na jih. Chceme se dostat na silnici a dnes již jedeme směr domov".Poslední dopolední terén, ale masakr. Poslední fotky z ofroudění. Toto ale uteklo!

 
OFF ROAD centrum Liberec        Májová 28. Liberec 30        tel.: 602 216 876       info@4x4-offroad.cz

Powered by: Firm Web System   © HOR webdesign 2011
login
md5:02cdde45aa5251748157576c82c30213:www.4x4-offroad.cz genet:0.082
TOPlist