patrol

patrol (vyhledávání)

4x4 OFF ROAD shop

4x4 OFF ROAD shop
tel. 602 216 876  info@4x4-offroad.cz

Vyhledávání výrazu 'patrol':


Zadní světla na Nissan Patrol GR 60 Zadní světla na Nissan Patrol GR 60 cena 2 450,- Kč za kus (vč. DPH) Tak a kdo dnes tvoří celý tým: 1. Toyota 73 3,0 TD – Náča 2. Toyota 73 4,2 – Honza 3. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Šulda 4. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Koule 5. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Housín 6. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Had 7. Nissan Patrol 61 GR Wagon – Mázi 8. Mitsubishi Pajero 2,8 TDI - Hráblo Mázi a Hráblo jsou nováčci v týmu Libereckého Offroad Centra. Vítám je v klubu a také zdravím Vás všechny, co budete sledovat tuto on-line reportáž z letošního týdenního testování gum a vozů v Rumunském terénu. Váš tradiční průvodce cestou Orel. Had Petr Novotný jedině dlouhý patrol to může být Lemy blatníků z měkké gumy Lemy blatníků z měkké gumy je vhodné použít vždy když kola přesahují obrys vozidla (rozšíření rozchodu, širší pneu). Rozšiřují blatník až o 6cm do strany a jsou požitelné pro všechny typy vozů. Cena: 500,- Kč/bm Např. lemy na Patrol GR přijdou na cca 3 000,- Kč. Přezdívka : Had Motto : jedině dlouhý patrol to může být O svém autě říká: Je to mazel domácí! O sobě říká :   Jméno : Petr Novotný Datum narození : zase tak dlouho to není e-mail : snake.petr@seznam.cz telefon : nemám ho moc rád Bude šéf OFFROAD centra Liberec jezdit Toyotou? Už to tak vypadá, Richard pořídil Toyotu.Takto vypadala Toyota FJ 40 v původním stavu(tedy před rekonstrukcí). Karoserie i rám prošel pískovačkou,namontován motor Chevrolet - 8 válců. O dalším vývoji Vás budeme informovat. 16.8.2007  Další klubová expedice 21.9. odjíždí Offroad club Liberec na další expedici do Rumunska.Po návratu připravujeme opět další expedici,které se může zúčastnit i offroadová veřejnost.Informace a přihlášky na tel. 602 216 876. Expedice 2007 25.5. 2007 odjíždí Offroad club Liberec na expedici "Po stopách Karpatského medvěda"po návratu bude opět k dispozici video. V termínu od 22.6 2007 připravujeme další expedici,která bude přístupná offroadové veřejnosti.Pokud máte zájem se zúčastnit, jsou ve skupině ještě volná místa.Informace a přihlášky (do konce dubna ) na tel. 602 216 876. Druhé expedice se zúčastní i známá osobnost naší populární scény.(... ale to není ještě úplně jisté. ) 12. 12. 2005  Staroroční výjezd 31. 12. 2005 v 10hodin tradičně vyjíždíme na spanilou jízdu městem a potom lesem na Ještěd. Vlastníte-li terénní vůz, přijdte se i Vy rozloučit se starým rokem! 10.12.2005  "Hrby" na sluníčku V novém OFF ROAD areálu Sluníčko se konal 26. - 27. listopadu 2005pátý ročník závodů OFFROAD centra Liberecfotografie zde 10.12.2005  Expedice Rumunsko - Rodná 16. - 24. 9. 2005 Článek a fotografie z letos třetí expedice do rumunska najdete zde. 3 hrby 2005 letošní ročník tradiční akce OFFROAD centra Liberecse uskuteční o víkendu 26. - 27. listopaduOpět se bude soutěžit,opět bude občerstvení ,opět bude na co koukat,opět bude spousta bláta .Rozdíl je vtom, že se letošní hrby nepojedou ´Na Hrbech´,ale na nově vybudovaném polygonu v OFF ROAD areálu ´Sluníčko´.    >mapa> V sobotu závody, v neděli volné ježdění ...a určitě si nenechte ujít exhibici OFFROAD clubu Liberec:Naše trénní speciály jsou letos doslova pozuby vyzbrojené a můžete se spolehnout, že jsme čim dál tim větší magoři ! Registrace závodníků a informace na tel.: 602 216 876   3.5.2005 OFFROAD centum Liberec v Libereckém autosalonu Již tradičně jsme vystavovali své vozyna výstavě Liberecký autosalon.Tentokrát vévodila červená barva. Tři z vozidel připravených pro expedici Matador 2005strážily po dobu výstavy vstup do Domu kultury.   13.3.2005 Výstavy V dubnu se uskuteční tradiční výstava automobilů Liberecký autosalon.OFFROAD centum Liberec zde bude vystavovat všechny vozy připravené pro Expedici Matador a další upravené vozy.Tyto expediční speciály budou též k vidění v Praze na největší OFF ROAD výstavě v Č.R.O dalších výstavách Vás budeme informovat na našich webových stránkách.   10.3.2005 Nový expediční speciál v barvách Matadoru Patrollu GR - Y 61 připravovaný pro "Expedici Matador 2005"je již po laku a začíná se strojit.(Na červeno bílý podklad přijdou ve finále ještě nápisy.)   2.2.2005 Nový expediční speciál Ve stáji OFFROAD centra Liberecpřipravujeme další expediční speciál.Tentokrát upravujemenovější model Patrollu GR - Y 61Vůz s plnou výbavou připravujemepro "Expedici Matador 2005"   18.8.2004 Rumunsko letos podruhé 27.08. 2004 znovu jedeme do Rumunska na 8 dní.Šéf Libereckého Offroad centra tentokrát nepojede tradičně svým Patrolem, ale vozem Suzuki Vitara.Vitara je taktéž upravena těžkého terénu,na vozidle bude v průběhu expedice probíhat testování terénních pneumatik firmy Matador. Fotografie a článek o expedici do Rumunska v kvetnu 2004.   20.5.2004 Hotovo Nový expediční speciál čerstvě po STK.Vše je na svém místě, připraveno na odjezd.   24.4.2004 Expedice Rumunsko 2004 Většina aut, která pojedou do Rumunskauž má plnou výbavu do terénu:přední i zadní uzávěrky diferenciálů, navijáky, pevnostní nárazníky, šnorchly, pevné ´zahrádky´, žebříky, dobré obutí a podvozky IronMan (- samozřejmě ).Prostě v ´plné palbě´! Odjíždíme 21. května v 10.00h z klubu OFFROAD centra Liberec.Jedou: 2x Patrol GR wagon, 4x Patrol GR krátký, 1x Defender, 1x Mitsubishi L 200.   18.4.2004 Terénní speciál Nový závodní speciál je na prodej.Informace na tel. 602 216 876.   7.3.2004 Expedice do Rumunska Připravujeme se na další expedici do Rumunska.Vylepšujeme vybavení vozů, majitel Offroad centra LiberecRichard Luhan staví nový expediční speciál. Odjezd 21.5.2004 jedeme cca na 7 dní. Jedna z expedičních vychytávek - >   5.1.2004 Silvestrovský výjezd na Ještěd Fotografie ze staroročního výjezdu na Ještěd zde.   13.12.2003 Silvestrovský výjezd na Ještěd Na přelom roku připravujeme spanilou jízdu - výjezd na Ještěd.Pozvánky s podrobnostmi ještě rozešleme. Tři hrby 2003 4.-5. října 2003 se konal třetí ročník závodů ve vojenském prostoru ´Tři hrby´ v Liberci - Radčicích pořádaný OFFROAD centrem LiberecČlánek a fotografie zde. 3.9.2003 Tři hrby 2003 Třetí ročník závodů ve vojenském prostoru ´Tři hrby´ v Liberci - Radčicíchse bude konat 4.-5. října 2003. Připravené jsou trialy a rychlostní zkoušky. V případě příznivého počasí bude k vidění ukázka záchranných prací v nepřístupném terénu pomocí vrtulníku. Kromě sériově vyráběných offroadů zde uvidíte vozy upravené na expedice i závodní speciály. Budete mít možnost vyzkoušet si svou terénní čtyřkolku v těžkém i méně těžkém terénu. Zájemci se mohou naučit základům jízdy v terénu pod vedením zkušených instruktorů. Připraveny jsou motokáry pro děti i dospělé. Celá akce bude ozvučena zkušeným DJ-em. Občerstvení zajištěno, pečené sele, atd ... Večer posezení u ohně, ohňostroj. Začátek v 10.00h. Vstupné pro diváky: 40,- Kč   6.7.2003 OFFROAD club Liberec organizuje výpravu do Rumunska. Odjezd je v pátek 25. července 2003 ,návrat 1. srpna 2003.Podrobnosti budou projednány na setkání účastníků této výpravy v klubu OFFROAD centra Liberec 15.7.2003 od 20 hod.Pokud se chcete této výpravy zúčastnit , kontaktujte nás na tel. 602 216 876.   18.6.2003 Víkendové ježdění Připravujeme další víkendové ježdění v prostoru za koupalištěm Sluníčko.Termín a průběh akce ještě upřesníme.   26.5.2003 OFFROAD club Liberec zahájil svoji činnost.Za měsíc jedeme do Rumunska, na podzim připravujeme výpravu na Ukrajinu. Pokud se chcete přidat, kontaktujte nás. Pro členy klubu zajímavé slevy.Informace a přihláška do klubu zde.   17.5.2003 Nový terénní speciál je na světě! Zúčastnili jsme se s ním Libereckého autosalonu jaro 2003.Přibylo i sponzorů, ale hlavního sponzora stále hledáme.   Ve stáji Libereckého OFFROAD centra připravujeme nový terénní speciál. Podvozek - Mitsubishi Pajero, motor - Mitsubishi 3.0i 150 hp, karoserie Ford Fiesta 3.Oproti předchozímu modelu (podvozek Nisan Patrol, motor Mercedes, karoserie Ford Fiesta 1) chceme snížit hmotnost vozu a získat tak větší živost i přes nižší výkon motoru. Dobrých výsledků by měl vůz dosahovat zejména při rychlostních závodech. Při trialu je jistým handicapem podvozek Mitsibishi, který jsme použili z finančně - úsporných důvodů.Posádka vozu zůstává stejná - Richard Luhan a Martin Škoda.Takže se máte na co těšit ;-)Potenciální sponzory bude jistě zajímat, že vnější plochy vozu jsou zatím volnéa vhodné k umístění jejich reklamy. Informace na tel. 602 216 876.   Nová OFFROADová trať se připravuje v prostoru za koupalištěm Sluníčko v Liberci-Vratislavicích. V areálu o rozloze cca 3ha se kromě závodů a srazů budou pořádat praktická školení a kondiční jízdy pro zájemce o jízdu v terénu pod vedením zkušených instruktorů.Členům OFF ROAD clubu Liberec poskytujeme zajímavé slevy a výhody.V tomto prostoru se již uskutečnil 22. března 2003 sraz majitelů terénních vozů 4x4. Fotografie ze srazu zde. Další výčet budou Nissany Patrol Y60 Wagony.To je klasika a někdy je z podivem, že stroje ještě jezdí díky stáří a co mají za sebou a naopak že se mezi nimi objeví téměř leštěnka jako nová.   První z Patrolů: Jágr s IvanemDruhý:  Šulda s Montyma třetí: Pampalíny s LukášemČtvrtým Nissanem je Patrol Y61 Wagon, se kterým jede Mázi a který vyjíždí o dvě hodiny později a bude expedici dohánět v Brně  . 23.9.2011 – on-line reportáž z podzimní expedice, kterou pro vás již tradičně připravuje Orel  ve spolupráci s týmem přímo z terénu. Letos máme komunikační novinku, spojení přes internet, tak věřím, že to reportáži prospěje. Čas běží, je tu podzim a velmi rychle zorganizovaná expedice do rumunských hor týmem OFF ROAD CENTRA LIBEREC. Letošní jarní expedice ještě naplněná zážitky a nespotřebovaným adrenalinem téměř ve stejném složení vyjela již dnes ve 13 hodin z Libereckého Off Road Centra. Dnešní dopoledne vládl v Off Road Centru v duchu posledních příprav na odjezd do rumunských hor. Ladily se stroje, připravovaly náhradní díly a nářadí s sebou, no a také nezbytné balení proviantu. Letos se veze opět mobilní svářečka, která posunula komfort při opravách přímo v terénu. Poslední přípravy náčové toyoty v novém kabátě              Připravené náhradní díly a nářadí... Náča připravil nový hodně zajímavý design své Toyoty alá zebra. V rumunských lesích bude jak papoušek :-) Design se líbí, je agresívní a Toyotě prospěl!         No a kdo na expedici vyrazil? Sedm aut z Liberce a cestou se připojí Honza z Českých Budějovic. 1.     Toyota 73 3,0 TD – Náča 2.     Toyota 73 3,0 TD - Obelix 3.     Toyota 73 4,2 – Honza 4.     Nissan Patrol 60 GR Wagon – Monty 5.     Nissan Patrol 60 GR Wagon – Koule 6.     Nissan Patrol 60 GR Wagon – Jágr 7.     Nissan Patrol 61 GR Wagon – Mázi 8.     Nissan Patrol 60 GR – Firsťák + Michal Pokorný (nováček, který si přezdívku určitě přiveze z Rumunska)        Náčův nový kočárek      Staronový ofrouďák Obelix        Monty a jeho miláček      Koule - nejhubenější člen výpravy a jeho black mobidick      Jágr - letos poprvé se svým vagonem      Mázi již letos podruhé       Rodinné loučení:     Hromadné foto všech členů expedice: Hromadný odjezd z liberecké základny:         Expedice se přesouvá po dálnici přes Slovensko do Maďarska, kde by měla přenocovat. Podle slov náči je přesná poloha nájezdu do terénu zatím neurčena, tak se nechme překvapit dalšími zprávami z cesty.   Neděle 25.9.2011 v 10 h – Včera expedice dorazila do hor a do terénu najela v Cavnicu. 15 hod  - Počasí jak v létě. Parta si už vychutnává terén. A je to klasika – rozporky, kamení a bláto. Dorazila také první fotka z terénu, náčova Toyota je mezi kameny ve svém živlu. Firsťák udělal  gumu. Čekám na další fotky a zprávy.       Pondělí 26.9.2011 v 11 h – Dorazily fotky novou cestou přes mail. Expedice se pohybuje v lesích pohoří Maramureš. Lesní svážné cesty plné rozporek, kamení a kmenů. Chlapi si libují a jsou ve svém živlu. Kemp byl nad Cavnicem a jako vždy s bohatou snídaní. Čekám, kdy se objeví zprávy s nějakým dramatickým obsahem doložené fotkami.              Je zřejmé, že si chlapi terén vychutnávají... Rozporkami se ofroudy přesouvají směrem na Botizu. Tato trasa je přes masiv pohoří Maramureš a je to hodně o výjezdech a sjezdech ve svážných těžkých cestách. Počasí mají kluci skvělé letní, nicméně si stěžují na velké sucho. Tomu rozumím, chtěli by se hrabat v blátě a v kluzkých rozporkách. Na suchu se nevyužije skvělých vlastností nově obutých vozů do již vyzkoušených gum  INSA TURBO.  Tak ještě dnes jedna zastávka ve středisku na Cavnicem a skupinové vypuštění tekutin :-)       Teda už ani ty záchody nejsou, co bývaly...   Úterý 27.9.2011 v 11 h – Zprávy od Náči: „Pokračujeme směrem na Botizu, terén – klasika – rozporky, kamení, ale sucho. Počasí jak v létě, modré nebe a na déšť to nevypadá. Parta je skvělá, papouch, pivo a skvělé jídlo – všeho dostatek. Opět je vidět civilizační posun ve vesnicích. Narazili jsme na medvědy, foto posílám. Všechny zdravíme!“                   No, medvědi sice nebyli živí, fotka pochází z cedule v rezervaci :-)               Tak pozdrav od všech z rumunského terénu... Výprava dnes bude kempovat po přejezdu hřebenovky, možná se dostanou až k Botize, do místa, kde jsme již jednou kempovali.              Zatím se prokousává cestami v centru pohoří Maramureš. Několikrát jsem tam byl s nimi a vím o čem je reč. Rozporky, rozporky, rozporky … Středa 28.9.2011 v 11:30 – spojení s Náčou: „Včera jsme spali v medvědí rezervaci, řev medvědů byl v noci slyšet. Nevím, kdo se bál víc, ale spíš my. Ráno jsme se vyhoupli u známého altánku nad Botizou, pod Montyho kopcem. Letos jsme se pustili do výjezdu vpravo od Montyho kopce. Na hřebeni jsme udělali hromadné foto a začali jsme sjíždět do údolí. Potřebovali jsme doplnit zásoby a hlavně natankovat. Auta zatím drží, jen na mé Toyotě prdly šrouby na volnoběžce, díky mobilní svářečce jsme závadu rychle odstranili a pokračovali jsme do Dragomiresti odkud nyní volám. Všechny zdravím a těším se na další spojení.“             Podle slov Náči jsem dal do kupy trasu, kterou za tři dny expedice projela. Z Cavnicu  přes několik hřebenů až ke známému altánku na Botizou a dále středem masivu Maramureš přes hřebenovou trasu dolů do údolí k Dragomiresti.           Čtvrtek 29.9.2011 – v 11 hod – Náča vzrušeně vykládá: „Expedici přejmenujeme na EXPEDICE LIŠKOPES!  Včera nás večer navštívila liška jako kráva – fakt velká jak pořádnej pes. Firsťák ho vyfotil. Sledoval nás dost dlouho a nenechal se vyplašit, vždy se vrátil. Kluci mu hodili něco k snědku a už jsme se ho nezbavili. Jinak kemp směrem od Dragomiresti zpátky na Maramureš zase v lese. Vaření guláše v butárku se ujal zkušeně Honza a sekundoval Monty. Takové kuchařské duo vyšpičkuje guláš do kulinářského vrcholu. Ráno jsme pokračovali směrem k Motnymu kopci, ale z druhé strany. To jsme ještě nejeli. Zatím pořád luxusní počasí, ale ne pro offrouďáky. Už se nám to krátí, zítra poslední den v terénu. Pro dnešek zdravím.“       Letos se klukům daří se zvířectvem. Zatím dle mého názoru kluci ještě tuto expedici nevyzkoušeli pořádný extrém. Od Náči jsem zatím neslyšel – masakr. No, možná ještě zítra…       Přesto se únava materiálu projevuje a mobilní svářečka je v permanenci.   Pátek 30.9.2011 – poslední den v terénu a aktuální zpravodajství z rumunských hor od náčelníka výpravy: „Konečně masakr, jedeme z hor ale korytem, které nám rozleští lak na bocích aut. Koule chytl pavouka na čelním skle, Firsťák na bočním, mě se na Toyotě střihla volnoběžka. Už nebudu opravovat, nějak to dolů sjedu. Ještě bude asi prdel než zakotvíme v hospodě na čorbu. Je to zatím nejhorší úvoz.“ Tak budu s napětím čekat na další zprávy z posledního úseku v horách.       13:00 tak expedice je už na silnici. Náča píše: „Tak jsme z terénu na silnici. Poslední sjezd byl masakr, docela jsme si mákli, protože koryto bylo plné kmenů, kamení a bordelu z lesa a byl to fakt masakr i pro auta. Nyní už jedeme po silnici a chceme se zastavit na čorbě (kdo neví, tak na polívce). Michal už si veze přezdívku Pampalíny!“ Taky vzpomínám, jak jsem jel na první expedici bez přezdívky a už za Boleslaví jsem byl orel :-) 14:15 Načá píše již z hospody: „Zapíchli jsme to v nové rybárně pod zatáčkama, jak je nahoře ta naše stará hospoda směrem na Baja Mare. Čorba echte gutte!!! A objednali jsme jako druhý chod ryby! Mňam!!! Pomalu se loučím, cesta domů bude dlouhá, někde spočnem a předpokládaný příjezd na základnu do Liberce je zítra kolem 15té hodiny, echte gutte tralala...“ 22:00 Expedice projíždí Maďarskem. Na některé z pump dá chvíli odpočinek a pak už jen monotónní cesta po dálnici domů. Sobota 1.10.2011 v 10:00 h – Poslední zpráva od Náči: „Jsme v Brně, spali jsme u Bratislavy, podle předpokladů bychom mohli být na základně po 13té hodině. Zhodnotím-li expedici: tak všechno ok, terénu jsme si užili, ikdyž letos bez deště a tedy za sucha s hodně málo blátivými cestami, o to víc jsme si vychutnali hluboké rozporky, sjezdy a výjezdy v nich. Parta byla skvělá a pohoří Maramureš nezklamalo. Se všemi se loučím a zdravím“ Ze zpráv je zřetelné, že se expedice vydařila, že byla skvělá pohodová parta a že se vrací zdraví a v pořádku. Tak dobře dojeďte! Loučí se s Vámi pro letošní sezonu i Orel - průvodce on-line reportáží.     Koule se svým švarcpatrol Housín se svým rekonstruovaným patrolkem. Bumper for Patroll GR - Y 61: Nové modely předních pevnostních nárazníků s novými konstrukčními prvky Pevnostní nárazník pro Patroll GR - Y 61: Náča Richard Luhan Mam rád ženy, pivo a terénní auta, na Patrola nedám dopustit. Přezdívka : Orel Motto : ...jediné auto do terénu je Patrol!!! O svém autě říká: S micinou jsem zažil hodně pěkných chvil, ale po jízdě s Patrolem v térénu, obdivuji sebe a Montiho, co jsme s micinami dokázali projet. Te? už konečně patrolák!!! O sobě říká : Off road mě šíleně baví, má hodně blízko k divoké přírodě, k horám a tam jsem moc rád. V zimě i v létě a micinou samozřejmě... Te? už jen s Patrolem... A to je mazec! Jméno : Jirka Jirman Datum narození :   e-mail : jjirman@volny.cz telefon : http://moje.auto.cz/orel-jimi/nissan-patrol.html Přezdívka : Skín Motto : na šrot!! O svém autě říká: Patrol, mám ho rád jako vlastního. O sobě říká : střih videa mě nebaví,nevím proč mi to přišili :-)) Jméno : Petr Datum narození : už je to dávno e-mail : www.offroad4x4.eu telefon : NOKIA 350 Orel Jirka Jirman Off road mě šíleně baví, má hodně blízko k divoké přírodě, k horám a tam jsem moc rád. V zimě i v létě a micinou samozřejmě... Te? už jen s Patrolem... A to je mazec! Letos bude složením terénních speciálů expedice hodně zajímavá. Náča sedlá nový stroj JEEP Wrangler SAHARA a ke stabilní skupině se připojil i Obelix s novým JEEPem Wrangler Rubicon. Jak se tyto novinky budou chovat v terénu? To se nechme překvapit. A já jsem na to hodně zvědavej. Jsou to krasavci a mají rodokmen sahající do hluboké historie terenních aut.Další stroje jsou tři TOYOTY a čtyři patroly. Ale pojďme k představení vozů a posádek detailněji.Začnu celkovým fotem účastníků expedice,kteří odjeli dnes z libereckého Off-Road centra. Neděle 9.9.2012 v 20 h odinky. Žádný problém. Jediná chybička je u Patrola Pampalínyho. Hřeje mu trochu víc motor, jede s otevřenou kapotou. Přehřívání už se projevilo na dálnici a tady v terénu je to horší. Dnes pojedeme co nejdýl."Expedice dnes ujela 40 km jen v terénu a trasu jsem stáhl z GPS. Skončil Pondělí 10.9.2012 v 11 h. Expedice vyrazila v 9 hod do údolí do města Sant a pokračuje směrem na východ po silnici 17D. Asi hledají další terénní trasy.A právě nyní se mě ozval náča: "Jsme dole v údolí ve vesnici, opravujeme šuldovýho Patrola. Kousnul se mu zadní brzdič. Chceme jet na Maramureš. Rodna jsou vysoké hory, hodně sucho, pořád se šíleně práší. Podle toho jak stihneme opravu, padne rozhodnutí o další cestě." 15:45 Po opravě Šuldovýho Patrola expedice pokračovala po silnici 17D směrem z městečka Sant na vesničku Valea Mare. Zde odbočili vlevo do hor. Po kilometrovém výjezdu zjistili, že tímto směrem není nic zajímavého a hodně terénního a tak sjeli zpátky na hlavní, přejeli jí a pokračovali po úvozové cestě směrem na jih. Po cca 3 km zajeli do lesního porostu a pokračovali bahnitým úvozem, který se změnil v kamenitý masakr. Zde odešlo ložisko na pravém předním kole Liánovi Toyoty. Nezbývalo než najít vhodné místo na opravu. Celá pravá strana je na travnatém ponku a už se generálkuje. V akci je i mobilní svářečka. Náča je ve svém živlu. Je fakt, že svářečka je obrovský pomocník a pomůže rychle na místě řešit problémy, které by hodně expedici zdržely scháněním někoho se svářečkou.Po opravě už to na dlouhé ježdění nebude a tak se spíš bude hledat vhodné místo k přespání. Mluvil jsem s hadem: "Hledali jsme nějaký vhodný terén, ale trochu jsme bloudili a dopadlo to prasklým ložiskem u liánové Toyoty. Teď rychlá výměna a budeme hledat místo na spaní". 20:00 hod Toyota je opravená. Expedice popojela kilometr a našla místo na přenocování. Oprava trvala 3 hodiny a díky mobilní svářečce je vše v terénu opraveno. Místo na kemp je pohodové nad městečkem Sant. Chlapi si udělali pravou kotlíkářskou pohodu. Zapálili dva ohně kanadských dřevorubců, Monty rozohnil brutárek a jak je vidět z fotky, bude to parádní kulinářský večer.  Honza si lebedí na křesílku a určitě se těší na pořádnou baštu.Wow, tak teď vám kluci závidím! Zpráva od Náči: "Kemp, 2x kanadský oheň, steaky - masakr. Liánova Toyota už je v poho, opět díky svářečce!"Rekapitulace dne: Dnes to byl takový servisní den. Expedice dnes najela 28,5 km, průměrná rychlost 17 km/h. Odjezd v 9 h, první oprava Šuldovýho Patrola od 10 do 12 hod, pak přejezd do terénu a od 13:30 do 17 hod oprava Liánový Toyoty.Zakempování v 18 hod. 21:30 hod Expedice urazila již 478 km, je nyní těsně před Budapeští a stále pokračuje. Jak je znám, natáhnou to až za Budepešt na známé odpočívadlo, kde přenocují. Tak chlapci, dobře dojeďte a zítra nashle...Tak než jsem dopsal tento odstavec, chlapi zastavili na odpočívadle a opravují pampalínyho patrola a šuldův motor jede na 4 válce, takže taky lehký tuning. Po opravě pokračují až za Budapešt. Expedice Rumunsko 2014 EXPEDICE RUMUNSKO 2014   V pátek 23.5.2014 vyrazila z Libereckého off-road centra skupina terénních speciálů z klubu off-road centra Liberec ve složení: Náča –  Jeep Wrangler; Monty+Baťoh - Toyota 80; Honza – Toyota 73; Lukáš+Hombré – Jeep Rubicon; Had – Toyota 80; Housin+Housin – Nissan Patrol; Lukáš+1 – Toyota 80; Pampalíny+Blažena – Nissan Patrol; Jágr+Ivan – Nissan Patrol. Dle nedělní zprávy od Náči je výprava v horské oblasti Bistrita. 

 
OFF ROAD centrum Liberec        Májová 28. Liberec 30        tel.: 602 216 876       info@4x4-offroad.cz

Powered by: Firm Web System   © HOR webdesign 2011
login
md5:02cdde45aa5251748157576c82c30213:www.4x4-offroad.cz genet:0.115
TOPlist