lada niva

lada niva (vyhledávání)

4x4 OFF ROAD shop

4x4 OFF ROAD shop
tel. 602 216 876  info@4x4-offroad.cz

Vyhledávání výrazu 'lada niva':


Naviják T-MAX T-MAX 9 500 OFFROAD serie - cena: 19 900,- (vč. DPH) T-MAX 9 500 OUTBACK serie - cena: 23 800,- (vč. DPH) silnější převod zesílené ovládání vlhkuvzdorný dálkové radiové ovládání Naviják NOELL E0162 - 4 540 kg 12 V Masivní konstrukce výrobku nabízí komfortní manipulaci a údržbu a zároveň zaručuje jeho dlouhou životnost. Jmenovitá tažná síla: 4 540 kg. Motor se seriovým vinutím o výkonu 4 hp/ 3 kW Celkový rozměr: 570 mm x 180 mm x 270 mm Lano: 26 m průměr 9,2 mm Hmotnost: 37,8 kg Rychlost navíjení lana při plné záteži: 1,4 m/min Příslušenství: Tažné lano, vodicí rolna, dálkové ovládaní, tažný hák a montážní šrouby. Cena: 17 731,- Kč (vč. DPH) Sada ventilků do terénu Sada ventilků do terénu Z ráfku téměř nevyčnívají, nehrozí jejich ulomení nebo poškození. Cena: 400,- Kč (vč. DPH) Sobota 8.9.2012 v 16:00 Tak zpráva v 15:25 od obelixe: "Jsme 90 km před Rodnou".a od náči v 15:45: "Právě projíždíme městem Dej a směřujeme k Rodné, kde najedeme do hor uvidíme, ozvu se."Podle průjezdu měst, jela výprava přes Maďarsko z Budapešti na Debrecen a spodem na Rodnou. Už se těším, až budou v terénu. Jsme zvědavý, jak to budou zvládat Jeepy. No, vydržme na další zprávy. 23.9.2011 – on-line reportáž z podzimní expedice, kterou pro vás již tradičně připravuje Orel  ve spolupráci s týmem přímo z terénu. Letos máme komunikační novinku, spojení přes internet, tak věřím, že to reportáži prospěje. Čas běží, je tu podzim a velmi rychle zorganizovaná expedice do rumunských hor týmem OFF ROAD CENTRA LIBEREC. Letošní jarní expedice ještě naplněná zážitky a nespotřebovaným adrenalinem téměř ve stejném složení vyjela již dnes ve 13 hodin z Libereckého Off Road Centra. Dnešní dopoledne vládl v Off Road Centru v duchu posledních příprav na odjezd do rumunských hor. Ladily se stroje, připravovaly náhradní díly a nářadí s sebou, no a také nezbytné balení proviantu. Letos se veze opět mobilní svářečka, která posunula komfort při opravách přímo v terénu. Poslední přípravy náčové toyoty v novém kabátě              Připravené náhradní díly a nářadí... Náča připravil nový hodně zajímavý design své Toyoty alá zebra. V rumunských lesích bude jak papoušek :-) Design se líbí, je agresívní a Toyotě prospěl!         No a kdo na expedici vyrazil? Sedm aut z Liberce a cestou se připojí Honza z Českých Budějovic. 1.     Toyota 73 3,0 TD – Náča 2.     Toyota 73 3,0 TD - Obelix 3.     Toyota 73 4,2 – Honza 4.     Nissan Patrol 60 GR Wagon – Monty 5.     Nissan Patrol 60 GR Wagon – Koule 6.     Nissan Patrol 60 GR Wagon – Jágr 7.     Nissan Patrol 61 GR Wagon – Mázi 8.     Nissan Patrol 60 GR – Firsťák + Michal Pokorný (nováček, který si přezdívku určitě přiveze z Rumunska)        Náčův nový kočárek      Staronový ofrouďák Obelix        Monty a jeho miláček      Koule - nejhubenější člen výpravy a jeho black mobidick      Jágr - letos poprvé se svým vagonem      Mázi již letos podruhé       Rodinné loučení:     Hromadné foto všech členů expedice: Hromadný odjezd z liberecké základny:         Expedice se přesouvá po dálnici přes Slovensko do Maďarska, kde by měla přenocovat. Podle slov náči je přesná poloha nájezdu do terénu zatím neurčena, tak se nechme překvapit dalšími zprávami z cesty.   Neděle 25.9.2011 v 10 h – Včera expedice dorazila do hor a do terénu najela v Cavnicu. 15 hod  - Počasí jak v létě. Parta si už vychutnává terén. A je to klasika – rozporky, kamení a bláto. Dorazila také první fotka z terénu, náčova Toyota je mezi kameny ve svém živlu. Firsťák udělal  gumu. Čekám na další fotky a zprávy.       Pondělí 26.9.2011 v 11 h – Dorazily fotky novou cestou přes mail. Expedice se pohybuje v lesích pohoří Maramureš. Lesní svážné cesty plné rozporek, kamení a kmenů. Chlapi si libují a jsou ve svém živlu. Kemp byl nad Cavnicem a jako vždy s bohatou snídaní. Čekám, kdy se objeví zprávy s nějakým dramatickým obsahem doložené fotkami.              Je zřejmé, že si chlapi terén vychutnávají... Rozporkami se ofroudy přesouvají směrem na Botizu. Tato trasa je přes masiv pohoří Maramureš a je to hodně o výjezdech a sjezdech ve svážných těžkých cestách. Počasí mají kluci skvělé letní, nicméně si stěžují na velké sucho. Tomu rozumím, chtěli by se hrabat v blátě a v kluzkých rozporkách. Na suchu se nevyužije skvělých vlastností nově obutých vozů do již vyzkoušených gum  INSA TURBO.  Tak ještě dnes jedna zastávka ve středisku na Cavnicem a skupinové vypuštění tekutin :-)       Teda už ani ty záchody nejsou, co bývaly...   Úterý 27.9.2011 v 11 h – Zprávy od Náči: „Pokračujeme směrem na Botizu, terén – klasika – rozporky, kamení, ale sucho. Počasí jak v létě, modré nebe a na déšť to nevypadá. Parta je skvělá, papouch, pivo a skvělé jídlo – všeho dostatek. Opět je vidět civilizační posun ve vesnicích. Narazili jsme na medvědy, foto posílám. Všechny zdravíme!“                   No, medvědi sice nebyli živí, fotka pochází z cedule v rezervaci :-)               Tak pozdrav od všech z rumunského terénu... Výprava dnes bude kempovat po přejezdu hřebenovky, možná se dostanou až k Botize, do místa, kde jsme již jednou kempovali.              Zatím se prokousává cestami v centru pohoří Maramureš. Několikrát jsem tam byl s nimi a vím o čem je reč. Rozporky, rozporky, rozporky … Středa 28.9.2011 v 11:30 – spojení s Náčou: „Včera jsme spali v medvědí rezervaci, řev medvědů byl v noci slyšet. Nevím, kdo se bál víc, ale spíš my. Ráno jsme se vyhoupli u známého altánku nad Botizou, pod Montyho kopcem. Letos jsme se pustili do výjezdu vpravo od Montyho kopce. Na hřebeni jsme udělali hromadné foto a začali jsme sjíždět do údolí. Potřebovali jsme doplnit zásoby a hlavně natankovat. Auta zatím drží, jen na mé Toyotě prdly šrouby na volnoběžce, díky mobilní svářečce jsme závadu rychle odstranili a pokračovali jsme do Dragomiresti odkud nyní volám. Všechny zdravím a těším se na další spojení.“             Podle slov Náči jsem dal do kupy trasu, kterou za tři dny expedice projela. Z Cavnicu  přes několik hřebenů až ke známému altánku na Botizou a dále středem masivu Maramureš přes hřebenovou trasu dolů do údolí k Dragomiresti.           Čtvrtek 29.9.2011 – v 11 hod – Náča vzrušeně vykládá: „Expedici přejmenujeme na EXPEDICE LIŠKOPES!  Včera nás večer navštívila liška jako kráva – fakt velká jak pořádnej pes. Firsťák ho vyfotil. Sledoval nás dost dlouho a nenechal se vyplašit, vždy se vrátil. Kluci mu hodili něco k snědku a už jsme se ho nezbavili. Jinak kemp směrem od Dragomiresti zpátky na Maramureš zase v lese. Vaření guláše v butárku se ujal zkušeně Honza a sekundoval Monty. Takové kuchařské duo vyšpičkuje guláš do kulinářského vrcholu. Ráno jsme pokračovali směrem k Motnymu kopci, ale z druhé strany. To jsme ještě nejeli. Zatím pořád luxusní počasí, ale ne pro offrouďáky. Už se nám to krátí, zítra poslední den v terénu. Pro dnešek zdravím.“       Letos se klukům daří se zvířectvem. Zatím dle mého názoru kluci ještě tuto expedici nevyzkoušeli pořádný extrém. Od Náči jsem zatím neslyšel – masakr. No, možná ještě zítra…       Přesto se únava materiálu projevuje a mobilní svářečka je v permanenci.   Pátek 30.9.2011 – poslední den v terénu a aktuální zpravodajství z rumunských hor od náčelníka výpravy: „Konečně masakr, jedeme z hor ale korytem, které nám rozleští lak na bocích aut. Koule chytl pavouka na čelním skle, Firsťák na bočním, mě se na Toyotě střihla volnoběžka. Už nebudu opravovat, nějak to dolů sjedu. Ještě bude asi prdel než zakotvíme v hospodě na čorbu. Je to zatím nejhorší úvoz.“ Tak budu s napětím čekat na další zprávy z posledního úseku v horách.       13:00 tak expedice je už na silnici. Náča píše: „Tak jsme z terénu na silnici. Poslední sjezd byl masakr, docela jsme si mákli, protože koryto bylo plné kmenů, kamení a bordelu z lesa a byl to fakt masakr i pro auta. Nyní už jedeme po silnici a chceme se zastavit na čorbě (kdo neví, tak na polívce). Michal už si veze přezdívku Pampalíny!“ Taky vzpomínám, jak jsem jel na první expedici bez přezdívky a už za Boleslaví jsem byl orel :-) 14:15 Načá píše již z hospody: „Zapíchli jsme to v nové rybárně pod zatáčkama, jak je nahoře ta naše stará hospoda směrem na Baja Mare. Čorba echte gutte!!! A objednali jsme jako druhý chod ryby! Mňam!!! Pomalu se loučím, cesta domů bude dlouhá, někde spočnem a předpokládaný příjezd na základnu do Liberce je zítra kolem 15té hodiny, echte gutte tralala...“ 22:00 Expedice projíždí Maďarskem. Na některé z pump dá chvíli odpočinek a pak už jen monotónní cesta po dálnici domů. Sobota 1.10.2011 v 10:00 h – Poslední zpráva od Náči: „Jsme v Brně, spali jsme u Bratislavy, podle předpokladů bychom mohli být na základně po 13té hodině. Zhodnotím-li expedici: tak všechno ok, terénu jsme si užili, ikdyž letos bez deště a tedy za sucha s hodně málo blátivými cestami, o to víc jsme si vychutnali hluboké rozporky, sjezdy a výjezdy v nich. Parta byla skvělá a pohoří Maramureš nezklamalo. Se všemi se loučím a zdravím“ Ze zpráv je zřetelné, že se expedice vydařila, že byla skvělá pohodová parta a že se vrací zdraví a v pořádku. Tak dobře dojeďte! Loučí se s Vámi pro letošní sezonu i Orel - průvodce on-line reportáží.    

 
OFF ROAD centrum Liberec        Májová 28. Liberec 30        tel.: 602 216 876       info@4x4-offroad.cz

Powered by: Firm Web System   © HOR webdesign 2011
login
md5:02cdde45aa5251748157576c82c30213:www.4x4-offroad.cz genet:0.107
TOPlist