Max je bůh (vyhledávání)
4x4 OFF ROAD shop
tel. 602 216 876
info@4x4-offroad.cz
Vyhledávání:
e-shop
OffRoad centrum Liberec
Úpravy terénních vozidel
Zvýšení podvozku
Další úpravy do terénu
Prodej a montáž doplňků
Navijáky
Kurty, lana, kladky
Pevnostní nárazníky
Střešní nosiče
Další doplňky
Pneumatiky, pneuservis
Servis autoklimatizací
OffRoad club Liberec
Náča
Gumídek
Orel
Monty
Baťoh
Jágr
Housin
Had
Koule
Skín
Šulda
Liána
Lukáš
Čert
Mauglí
Firsťák
Mazi
Pampalíni
Akce, fotografie, články
Silvestr 2021
Silvestr 2015
Rumunsko 2015
Silvestr 2014
Expedice Rumunsko 2014
Expedice Rumunsko 2013
Silvestr 2013-staroroční výjezd
Centra - výstava 2013
Čáry - čarodějnice 2013
Silvestr 2012
Expedice Rumunsko 2012
Silvestr 2011
ROMANIA EXTREME OFFROAD 2011 - II
ROMANIA EXTREME OFFROAD 2011
Silvestr 2010
Silvestr 2009
Čáry-Čarodějky 2009
Silvestr 2008
Klub na výletě : červenec 2008
Jaro 2008
Staroroční výjezd 2007
Expedice Banát 2007
Ježdění v Bělé pod Bezdězem 3.3.2007
Staroroční výjezd na Ještěd 2005
Finalistky Miss Europe Junior 2005 ve vozech OFFROAD clubu Liberec
Pátý ročník závodů OFFROAD centra Liberec
Expedice Rumunsko - Rodná 2005
Expedice Dracula Matador 2005
Staroroční výjezd na Ještěd 2004
3 hrby 2004
Expedice Rumunsko – MARAMUREŠ 2004
Expedice Rumunsko květen 2004
Staroroční výjezd na Ještěd 2003
Třetí závod OFF ROAD CENTRA Liberec
Expedice Rumunsko 2003
Offroad Sraz 2003
Offroad Závod 2002
Video
Staroroční vyjížďka 2021
Staroroční vyjížďka 2019
Staroroční vyjížďka 2017
Staroroční vyjížďka 2016
Rumunsko 2016
2009
2008
2007
Co se děje?
OffRoad inzerce
Diskuse, vzkazy
Odkazy, partneři
Ochrana osobních údajů
Kontakt
Vyhledávané výrazy:
(421x)
Max je bůh
(382x)
jeep
(241x)
disky
(220x)
2023
(90x)
lada niva
(75x)
nisan terrano
(63x)
suzuki vitara
(62x)
vitara
(55x)
pajero
(43x)
Land Rover
(42x)
lemy
(41x)
Toyota
(37x)
suzuki jimny
(36x)
2024
(35x)
nissan pathfinder
(33x)
mazda b 2500
(32x)
Aro
(32x)
Pneu
(28x)
terrano
(27x)
mitsubishi l200
Vyhledávání výrazu 'Max je bůh':
červenec 2009 - Toyota 40
je
hotová
Rumunsko 2015 A
je
tu Květen, lásky čas a kluci opět vyráží do Rumunských hor
Toyota
je
již v laku
3.7.2008
Servis autoklimatizací
h. Riziko vlivu klimatizace na srdeční činnost
je
asi všeobecně známo. Často se však opomívejí další zdravotní rizika. Pokud se zanedbává údržba klimatizačního a filtračního systému ve voze, proudí spolu s ochlazeným vzduchem do kabiny i vše co nestačí zachytit: roztoči,
Expedice Rumunsko 2014
EXPEDICE RUMUNSKO 2014 V pátek 23.5.2014 vyrazila z Libereckého off-road centra skupina terénních speciálů z klubu off-road centra Liberec ve složení: Náča –
Je
ep Wrangler; Monty+Baťoh - Toyota 80; Honza – Toyota 73; Lukáš+Hombré –
Je
ep Rubicon; Had – Toyota 80; Housin+Housin – Nissan Patrol; Lukáš+1 – Toyota 80; Pampalíny+Blažena – Nissan Patrol; Jágr+Ivan – Nissan Patrol. Dle nedělní zprávy od Náči
je
výprava v horské oblasti Bistrita.
Při provádění úprav záleží samozřejmě na typu a stavu vozidla a dalších požadavcích,
je
také vhodné pamatovat i na stabilitu vozu a rozšířit rozchod. Pokud Vás zajímá orientační cena úpravy podvozku Vašeho vozu, napište si o předběžnou cenovou nabídku. Před každou úpravou
je
nezbytné vozidlo předem prohlédnout, posoudit možnosti a rozsah úprav abychom dosáhli očekávaného výsledku. Termín předběžné prohlídky vozidla si můžete do
je
dnat na tel. 602 216 876.
Podvozky Trail master
Další možností
je
montáž podvozkové sady Trail master, která poskytu
je
vyšší komfot především při jízdě mimo terén. Informace na tel. 602 216 876. Ceník podvozků Trail Master
Úpravy terénních vozidel
chého. Než začnete provádět úpravy podvozku
je
nutné zvážit mnoho okolností, závislých na typu vozu (namáhání převodů, řízení ...). S využitím zkušeností získaných na expedicích a OFFROAD závodech můžeme najít vhodný kompromis mezi "silnicí a terénem" a provést úpra
Zadní pevnostní nárazník.
Kapsa za zadní nápravou
je
odříznuta a na
je
jím místě
je
ocelový nárazník, ten kry
je
celou zadní část vozu zezadu a zespod.
Jak předcházet takovému zdravotnímu riziku?
Ne
je
n motor potřebu
je
pročistit a vyměnit olej. Doporučená kontrola a servis klimatizace
je
2x ročně. Nezbytná
je
alespoň
je
dna kontrola klimatizace ročně. Studený vzduch nebývá hlavní příčinou stálé rýmy. Na vině
je
spíše zanedbaná údržba čistoty a funkčnosti chladícího systému. Přes zimu, kdy
je
klimatizační system vypnutý se v něm množí roztoči a další ´zviřátka´, která jistě nechcete vdechovat. Ideální doba pro prohlídku
je
před jarní sezonou, kdy se už klimatizace začíná pozvolna používat.
Proč tak často?
Klimatizace fungu
je
jako lednice. Ta ale stále stojí na místě a „nedýchá“ denně znečištěný vzduch z venku. Naproti tomu, klimatizace ve vašem voze
je
vystavována otřesům a vnějším vlivům. Systém klimatizace také nikdy není zcela těsný a dochází k únikům chladiva a ole
je
. Pokud
je
ho málo, sice chladí, ale
je
extrémně zatěžován např.kompresor, potažmo motor. Zvyšu
je
se spotřeba paliva vozu a namáhá řemen. Může dojít až k přetržení řemenu kompresoru klimatizace. Stejným řemenem může být poháněno např. i vodní čerpadlo. V takovém případě pak dochází až k zadření motoru. Při úniku chladiva a hlavně ole
je
z chladicího systému hrozí riziko zadření kompresoru klimatizace. Pak cena opravy nezřídka dosahu
je
řádů desítek tisíc korun. Pouhé doplnění chladiva nestačí. Každý automobil má přesně definované množství chladiva a ole
je
.
Máme za sebou Silvestrovské ofroudění a i čarodejnice a čas letí tak, že letošní plánovaný termín ROMAIA EXTREME OFFROAD 2011 - expedice do Rumunských hor
je
zde. Celá parta Libereckého offroad centra dnes 20.5. 2011 naskákala do připravených strojů a v 13:30 vyrazila na cestu do severní oblasti Rumunských Karpat. Letošní expedice
je
zaměřena na testování nových pneu INSA TURBO. Expedice také veze převratnou novinku a to mobilní svářečku CO na autobaterii, kterou zajistil pro tým z Ameriky pan Hrabáček.
Je
muž tým touto cestou děku
je
.
Tak a kdo dnes tvoří celý tým:
1. Toyota 73 3,0 TD – Náča 2. Toyota 73 4,2 – Honza 3. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Šulda 4. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Koule 5. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Housín 6. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Had 7. Nissan Patrol 61 GR Wagon – Mázi 8. Mitsubishi Pa
je
ro 2,8 TDI - Hráblo Mázi a Hráblo jsou nováčci v týmu Libereckého Offroad Centra. Vítám
je
v klubu a také zdravím Vás všechny, co budete sledovat tuto on-line reportáž z letošního týdenního testování gum a vozů v Rumunském terénu. Váš tradiční průvodce cestou Orel.
my v co největším extrému, pro tento případ
je
mobilní svářečka velkým pomocníkem, protože při extrémním zatížení občas něco praskne, či se ulomí a
je
ideální okamžitě provést opravu na místě. Z historie jsme byli zvyklí se spustit z hor do nejbližší vesnice, kde jsme
Přední díl má připravený prostor pro montáž navijáku. Do zadního dílu lze volitelně zapustit koncová nebo jiná světla. Oba díly jsou vybaveny kotvícími oky, případně další výbavou dle přání zákazníka. Cena nárazníku
je
15 000,- Kč. Další výbava či úpravy - cena dohodou.
Přezdívka : Orel Motto : ...
je
diné auto do terénu
je
Patrol!!! O svém autě říká: S micinou jsem zažil hodně pěkných chvil, ale po jízdě s Patrolem v térénu, obdivuji sebe a Montiho, co jsme s micinami dokázali pro
je
t. Te? už konečně patrolák!!! O sobě říká : Off road mě šíleně baví, má hodně blízko k divoké přírodě, k horám a tam jsem moc rád. V zimě i v létě a micinou samozřejmě... Te? už
je
n s Patrolem... A to
je
mazec! Jméno : Jirka Jirman Datum narození : e-mail : jjirman@volny.cz telefon : http://mo
je
.auto.cz/orel-jimi/nissan-patrol.html
Přezdívka : Skín Motto : na šrot!! O svém autě říká: Patrol, mám ho rád jako vlastního. O sobě říká : střih videa mě nebaví,nevím proč mi to přišili :-)) Jméno : Petr Datum narození : už
je
to dávno e-mail : www.offroad4x4.eu telefon : NOKIA 350
Sobota 21.5.2011 v 11:00 Náčův report: „Spali jsme 60 km za Budapeští v poli, celkem v klidu a pohodě. Nyní již máme za sebou rumunskou čáru a směřu
je
me k Oradei. Silnice super a navigace nás vede touto trasou. Auta jsou také v pohodě. Podle zadaných souřadnic máme do cíle 200 km, takže odpoledne jsme v terénu. Pořád místo držím pod pokličkou a kluci pořád škemraj, ať už
je
nenapínám. Večer bude jasno, kde se budeme pohybovat a jaká lokalita bude pro náš test gum vhodná. Očekávejte extrémní podmínky. Zatím ahoj."
Ale čekám pořád fotky z terénu! 17:00 – Jakoby mě Náča vyslyšel a konečně poslal fotky z terénu. Podle zpráv by se měla výprava blížit k Viseu de Sus. Terén
je
dobrý a adrenalin již pracu
je
. S pneu jsou kluci spoko
je
ný. Tento dezén se zakusu
je
do terénu a v měkkém blátivém terénu se dezén dobře čistí. Dnešní kemp
je
v horách v lese.
le a drží se. Mázi už svou
je
dnašedesátku ob
je
l ze všech stran. Na
je
dnom místě jsme nyní vytvořili servisní stan. Svářečka
je
de naplno. Všechno v tom extrému praská.
Je
to skvělé, že nemusíme kvůli každému sváření do vesnic. Pošlu souřadnice, ať Vám orel napíše, kde
ovi praskl také kloub. Děku
je
me za svářečku.
Je
to pohoda a perfektní nástroj k rychlým opravám. Nyní vyjíždíme ze Sighetu směr Viseu de Sus, kde odbočíme podél řeky na náš oblíbený kemp u železnice za brodem. To
je
to překvápko, které jsem pro kluky připravil. Očekávejte
Středa 25.5.2011 v 18:30 hod
chny auta jsou dobitá.
Je
fakt, že jsme letos po
je
zdili řádně, už
je
nom protože jsme se nemuseli zdržovat pře
je
zdy za opravami do vesnic. Takže
je
ště uvidíme, jak se dostaneme dolů a pak definitivně rozhodneme,
je
stli to zabalíme a budeme se vracet domů již zítra. Zatím všechny zd
Čtvrtek 26.5.2011 ve 12:24
Zpráva od Náči: „Pomalu
je
deme z hor do údolí do Viseu de Sus. Kost
je
svařena, akorát došel svářecí drát.“
13:35 – Náča: „Jsem dole na silnici, na GPS ukazu
je
kilometrovné domů 1210 km. Právě vyjíždíme směr Sighetu Marmatiei.
Je
ště se ozvu z cesty. Ahoj Náča“. Pátek 27.5.2011 – 11:10 – pravděpodobně poslední telefonát od Náči: „Už se vracíme domů, právě jsme pře
je
li Českou hranici za Bratislavou, takže cca za 5 hodin jsme v Liberci. Kdybych měl rychle zhodnotit celou expedici řekl bych: Parta byla skvělá, nováčci a hlavně Mázi zapadli do týmu perfektně.
Je
to klasika:
Je
den za všechny, všichni za
je
dnoho. Ono to jinak v ofroudu nejde. Testování gum INSA TURBO dopadlo na
je
dničku. Gumy jsou skvělé, záběr ve všech režimech extrémní. Bohužel výkony gum v některých případech odnáší technika, která některé kroutící momenty nevydrží (klouby, kardany, kříže atd.). No a mobilní svářečka to
je
věc, která byla nepřetržitě v provozu, protože extrém, který jsme letos
je
li přinášel velké množství ulomených a prasklých součástek a dílů na offroadových speciálech. Moc díky za dodání svářečky panu Hrabáčkovi! Za těch sedm dní jsme na
je
li extrémní porci kilometrů v terénu a přesunem do Rumunských hor a zpátky i po silnici. Speciály dostaly zabrat, ale v rámci oprav na místě vydržely a vracíme se šťastně a v pohodě a zdrávy domů. Expedice ROMANIA EXTREME OFF ROAD 2011
je
za námi! Ať ži
je
expedice další! Díky všem, kteří jste nás na on-line reportáži sledovali a díky také Orlovi za on-line spo
je
ní. Čágo!!!“ I já děkuji Načovi a všem klukům z expedice za posílání materiálů, které jsem pro Vás ihned zpracovával do této reportáže pro Vás. Váš Orel
Orel
Jirka Jirman
Off road mě šíleně baví, má hodně blízko k divoké přírodě, k horám a tam jsem moc rád. V zimě i v létě a micinou samozřejmě... Te? už
je
n s Patrolem... A to
je
mazec!
Přezdívka : Monty Motto : JUPÍÍÍ ňam ňam O svém autě říká: WAGON
je
WAGON O sobě říká : Jméno : Petr Dosek Datum narození : minule stoleti e-mail : monty
je
k@seznam.cz telefon : mobilní
Bude šéf OFFROAD centra Liberec
je
zdit Toyotou? Už to tak vypadá, Richard pořídil Toyotu.Takto vypadala Toyota FJ 40 v původním stavu(tedy před rekonstrukcí). Karoserie i rám prošel pískovačkou,namontován motor Chevrolet - 8 válců. O dalším vývoji Vás budeme informovat. 16.8.2007 Další klubová expedice 21.9. odjíždí Offroad club Liberec na další expedici do Rumunska.Po návratu připravu
je
me opět další expedici,které se může zúčastnit i offroadová veřejnost.Informace a přihlášky na tel. 602 216 876. Expedice 2007 25.5. 2007 odjíždí Offroad club Liberec na expedici "Po stopách Karpatského medvěda"po návratu bude opět k dispozici video. V termínu od 22.6 2007 připravu
je
me další expedici,která bude přístupná offroadové veřejnosti.Pokud máte zá
je
m se zúčastnit, jsou ve skupině
je
ště volná místa.Informace a přihlášky (do konce dubna ) na tel. 602 216 876. Druhé expedice se zúčastní i známá osobnost naší populární scény.(... ale to není
je
ště úplně jisté. ) 12. 12. 2005 Staroroční vý
je
zd 31. 12. 2005 v 10hodin tradičně vyjíždíme na spanilou jízdu městem a potom lesem na
Je
štěd. Vlastníte-li terénní vůz, přijdte se i Vy rozloučit se starým rokem! 10.12.2005 "Hrby" na sluníčku V novém OFF ROAD areálu Sluníčko se konal 26. - 27. listopadu 2005pátý ročník závodů OFFROAD centra Liberecfotografie zde 10.12.2005 Expedice Rumunsko - Rodná 16. - 24. 9. 2005 Článek a fotografie z letos třetí expedice do rumunska najdete zde. 3 hrby 2005 letošní ročník tradiční akce OFFROAD centra Liberecse uskuteční o víkendu 26. - 27. listopaduOpět se bude soutěžit,opět bude občerstvení ,opět bude na co koukat,opět bude spousta bláta .Rozdíl
je
vtom, že se letošní hrby nepo
je
dou ´Na Hrbech´,ale na nově vybudovaném polygonu v OFF ROAD areálu ´Sluníčko´. >mapa> V sobotu závody, v neděli volné
je
ždění ...a určitě si nenechte ujít exhibici OFFROAD clubu Liberec:Naše trénní speciály jsou letos doslova pozuby vyzbro
je
né a můžete se spolehnout, že jsme čim dál tim větší magoři ! Registrace závodníků a informace na tel.: 602 216 876 3.5.2005 OFFROAD centum Liberec v Libereckém autosalonu Již tradičně jsme vystavovali své vozyna výstavě Liberecký autosalon.Tentokrát vévodila červená barva. Tři z vozidel připravených pro expedici Matador 2005strážily po dobu výstavy vstup do Domu kultury. 13.3.2005 Výstavy V dubnu se uskuteční tradiční výstava automobilů Liberecký autosalon.OFFROAD centum Liberec zde bude vystavovat všechny vozy připravené pro Expedici Matador a další upravené vozy.Tyto expediční speciály budou též k vidění v Praze na největší OFF ROAD výstavě v Č.R.O dalších výstavách Vás budeme informovat na našich webových stránkách. 10.3.2005 Nový expediční speciál v barvách Matadoru Patrollu GR - Y 61 připravovaný pro "Expedici Matador 2005"
je
již po laku a začíná se strojit.(Na červeno bílý podklad přijdou ve finále
je
ště nápisy.) 2.2.2005 Nový expediční speciál Ve stáji OFFROAD centra Liberecpřipravu
je
me další expediční speciál.Tentokrát upravu
je
menovější model Patrollu GR - Y 61Vůz s plnou výbavou připravu
je
mepro "Expedici Matador 2005" 18.8.2004 Rumunsko letos podruhé 27.08. 2004 znovu
je
deme do Rumunska na 8 dní.Šéf Libereckého Offroad centra tentokrát nepo
je
de tradičně svým Patrolem, ale vozem Suzuki Vitara.Vitara
je
taktéž upravena těžkého terénu,na vozidle bude v průběhu expedice probíhat testování terénních pneumatik firmy Matador. Fotografie a článek o expedici do Rumunska v kvetnu 2004. 20.5.2004 Hotovo Nový expediční speciál čerstvě po STK.Vše
je
na svém místě, připraveno na od
je
zd. 24.4.2004 Expedice Rumunsko 2004 Většina aut, která po
je
dou do Rumunskauž má plnou výbavu do terénu:přední i zadní uzávěrky diferenciálů, navijáky, pevnostní nárazníky, šnorchly, pevné ´zahrádky´, žebříky, dobré obutí a podvozky IronMan (- samozřejmě ).Prostě v ´plné palbě´! Odjíždíme 21. května v 10.00h z klubu OFFROAD centra Liberec.
Je
dou: 2x Patrol GR wagon, 4x Patrol GR krátký, 1x Defender, 1x Mitsubishi L 200. 18.4.2004 Terénní speciál Nový závodní speciál
je
na prodej.Informace na tel. 602 216 876. 7.3.2004 Expedice do Rumunska Připravu
je
me se na další expedici do Rumunska.Vylepšu
je
me vybavení vozů, majitel Offroad centra LiberecRichard Luhan staví nový expediční speciál. Od
je
zd 21.5.2004
je
deme cca na 7 dní.
Je
dna z expedičních vychytávek - > 5.1.2004 Silvestrovský vý
je
zd na
Je
štěd Fotografie ze staroročního vý
je
zdu na
Je
štěd zde. 13.12.2003 Silvestrovský vý
je
zd na
Je
štěd Na přelom roku připravu
je
me spanilou jízdu - vý
je
zd na
Je
štěd.Pozvánky s podrobnostmi
je
ště rozešleme. Tři hrby 2003 4.-5. října 2003 se konal třetí ročník závodů ve vo
je
nském prostoru ´Tři hrby´ v Liberci - Radčicích pořádaný OFFROAD centrem LiberecČlánek a fotografie zde. 3.9.2003 Tři hrby 2003 Třetí ročník závodů ve vo
je
nském prostoru ´Tři hrby´ v Liberci - Radčicíchse bude konat 4.-5. října 2003. Připravené jsou trialy a rychlostní zkoušky. V případě příznivého počasí bude k vidění ukázka záchranných prací v nepřístupném terénu pomocí vrtulníku. Kromě sériově vyráběných offroadů zde uvidíte vozy upravené na expedice i závodní speciály. Budete mít možnost vyzkoušet si svou terénní čtyřkolku v těžkém i méně těžkém terénu. Zá
je
mci se mohou naučit základům jízdy v terénu pod vedením zkušených instruktorů. Připraveny jsou motokáry pro děti i dospělé. Celá akce bude ozvučena zkušeným DJ-em. Občerstvení zajištěno, pečené sele, atd ... Večer posezení u ohně, ohňostroj. Začátek v 10.00h. Vstupné pro diváky: 40,- Kč 6.7.2003 OFFROAD club Liberec organizu
je
výpravu do Rumunska. Od
je
zd
je
v pátek 25. července 2003 ,návrat 1. srpna 2003.Podrobnosti budou pro
je
dnány na setkání účastníků této výpravy v klubu OFFROAD centra Liberec 15.7.2003 od 20 hod.Pokud se chcete této výpravy zúčastnit , kontaktujte nás na tel. 602 216 876. 18.6.2003 Víkendové
je
ždění Připravu
je
me další víkendové
je
ždění v prostoru za koupalištěm Sluníčko.Termín a průběh akce
je
ště upřesníme. 26.5.2003 OFFROAD club Liberec zahájil svoji činnost.Za měsíc
je
deme do Rumunska, na podzim připravu
je
me výpravu na Ukrajinu. Pokud se chcete přidat, kontaktujte nás. Pro členy klubu zajímavé slevy.Informace a přihláška do klubu zde. 17.5.2003 Nový terénní speciál
je
na světě! Zúčastnili jsme se s ním Libereckého autosalonu jaro 2003.Přibylo i sponzorů, ale hlavního sponzora stále hledáme. Ve stáji Libereckého OFFROAD centra připravu
je
me nový terénní speciál. Podvozek - Mitsubishi Pa
je
ro, motor - Mitsubishi 3.0i 150 hp, karoserie Ford Fiesta 3.Oproti předchozímu modelu (podvozek Nisan Patrol, motor Mercedes, karoserie Ford Fiesta 1) chceme snížit hmotnost vozu a získat tak větší živost i přes nižší výkon motoru. Dobrých výsledků by měl vůz dosahovat zejména při rychlostních závodech. Při trialu
je
jistým handicapem podvozek Mitsibishi, který jsme použili z finančně - úsporných důvodů.Posádka vozu zůstává stejná - Richard Luhan a Martin Škoda.Takže se máte na co těšit ;-)Potenciální sponzory bude jistě zajímat, že vnější plochy vozu jsou zatím volnéa vhodné k umístění
je
jich reklamy. Informace na tel. 602 216 876. Nová OFFROADová trať se připravu
je
v prostoru za koupalištěm Sluníčko v Liberci-Vratislavicích. V areálu o rozloze cca 3ha se kromě závodů a srazů budou pořádat praktická školení a kondiční jízdy pro zá
je
mce o jízdu v terénu pod vedením zkušených instruktorů.Členům OFF ROAD clubu Liberec poskytu
je
me zajímavé slevy a výhody.V tomto prostoru se již uskutečnil 22. března 2003 sraz majitelů terénních vozů 4x4. Fotografie ze srazu zde.
Představení vozů a posádek:
Začnu Náčou a
je
ho džípem:
JE
EP Wrangler Sahara - náča tento stroj vylepšil zesíleným podvozkem. Namontoval naviják a další potřebné expediční doplňky. Auto
je
to lehké a v terénu bude určitě doma.
Sobota 8.9.2012 v 11 hod
5 hod: "830 km za náma. Vyjíždíme. Spali jsme
je
ště v Maďarsku u dálnice.
Je
deme na Rodnou. Ozvu se později".Tak jsem zvědavý, kde na
je
dou do hor. Rodná
je
nádherné vysoké pohoří a terén si můžou vybrat dle chuti. Jak
je
znám, první kemp v terénu bude dnes večer. Kde? To se doz
a co mají za sebou a naopak že se mezi nimi ob
je
ví téměř leštěnka jako nová. První z Patrolů: Jágr s IvanemDruhý: Šulda s Montyma třetí: Pampalíny s LukášemČtvrtým Nissanem
je
Patrol Y61 Wagon, se kterým
je
de Mázi a který vyjíždí o dvě hodiny později a bude expedic
4:44 - 735Josef :no super projizdka, super lidi a
je
ste suprovejsi konec. spousta nadhernych aut................ takze se sichni mejte a na dalsi akci se budu tesit 03. 01. 2012 10:39 - 734Phulc :Tak tentokrát opravdu jinak ...a velmi pěkně !!!!Super jízda -
je
n víc takovejch akcí . A co fota
23.9.2011 – on-line reportáž z podzimní expedice, kterou pro vás již tradičně připravu
je
Orel ve spolupráci s týmem přímo z terénu. Letos máme komunikační novinku, spo
je
ní přes internet, tak věřím, že to reportáži prospě
je
. Čas běží,
je
tu podzim a velmi rychle zorganizovaná expedice do rumunských hor týmem OFF ROAD CENTRA LIBEREC. Letošní jarní expedice
je
ště naplněná zážitky a nespotřebovaným adrenalinem téměř ve stejném složení vy
je
la již dnes ve 13 hodin z Libereckého Off Road Centra. Dnešní dopoledne vládl v Off Road Centru v duchu posledních příprav na od
je
zd do rumunských hor. Ladily se stro
je
, připravovaly náhradní díly a nářadí s sebou, no a také nezbytné balení proviantu. Letos se veze opět mobilní svářečka, která posunula komfort při opravách přímo v terénu. Poslední přípravy náčové toyoty v novém kabátě Připravené náhradní díly a nářadí... Náča připravil nový hodně zajímavý design své Toyoty alá zebra. V rumunských lesích bude jak papoušek :-) Design se líbí,
je
agresívní a Toyotě prospěl! No a kdo na expedici vyrazil? Sedm aut z Liberce a cestou se připojí Honza z Českých Budějovic. 1. Toyota 73 3,0 TD – Náča 2. Toyota 73 3,0 TD - Obelix 3. Toyota 73 4,2 – Honza 4. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Monty 5. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Koule 6. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Jágr 7. Nissan Patrol 61 GR Wagon – Mázi 8. Nissan Patrol 60 GR – Firsťák + Michal Pokorný (nováček, který si přezdívku určitě přiveze z Rumunska) Náčův nový kočárek Staronový ofrouďák Obelix Monty a
je
ho miláček Koule - nejhubenější člen výpravy a
je
ho black mobidick Jágr - letos poprvé se svým vagonem Mázi již letos podruhé Rodinné loučení: Hromadné foto všech členů expedice: Hromadný od
je
zd z liberecké základny: Expedice se přesouvá po dálnici přes Slovensko do Maďarska, kde by měla přenocovat. Podle slov náči
je
přesná poloha ná
je
zdu do terénu zatím neurčena, tak se nechme překvapit dalšími zprávami z cesty. Neděle 25.9.2011 v 10 h – Včera expedice dorazila do hor a do terénu na
je
la v Cavnicu. 15 hod - Počasí jak v létě. Parta si už vychutnává terén. A
je
to klasika – rozporky, kamení a bláto. Dorazila také první fotka z terénu, náčova Toyota
je
mezi kameny ve svém živlu. Firsťák udělal gumu. Čekám na další fotky a zprávy. Pondělí 26.9.2011 v 11 h – Dorazily fotky novou cestou přes mail. Expedice se pohybu
je
v lesích pohoří Maramureš. Lesní svážné cesty plné rozporek, kamení a kmenů. Chlapi si libují a jsou ve svém živlu. Kemp byl nad Cavnicem a jako vždy s bohatou snídaní. Čekám, kdy se ob
je
ví zprávy s nějakým dramatickým obsahem doložené fotkami.
Je
zřejmé, že si chlapi terén vychutnávají... Rozporkami se ofroudy přesouvají směrem na Botizu. Tato trasa
je
přes masiv pohoří Maramureš a
je
to hodně o vý
je
zdech a s
je
zdech ve svážných těžkých cestách. Počasí mají kluci skvělé letní, nicméně si stěžují na velké sucho. Tomu rozumím, chtěli by se hrabat v blátě a v kluzkých rozporkách. Na suchu se nevyuži
je
skvělých vlastností nově obutých vozů do již vyzkoušených gum INSA TURBO. Tak
je
ště dnes
je
dna zastávka ve středisku na Cavnicem a skupinové vypuštění tekutin :-) Teda už ani ty záchody nejsou, co bývaly... Úterý 27.9.2011 v 11 h – Zprávy od Náči: „Pokraču
je
me směrem na Botizu, terén – klasika – rozporky, kamení, ale sucho. Počasí jak v létě, modré nebe a na déšť to nevypadá. Parta
je
skvělá, papouch, pivo a skvělé jídlo – všeho dostatek. Opět
je
vidět civilizační posun ve vesnicích. Narazili jsme na medvědy, foto posílám. Všechny zdravíme!“ No, medvědi sice nebyli živí, fotka pochází z cedule v rezervaci :-) Tak pozdrav od všech z rumunského terénu... Výprava dnes bude kempovat po pře
je
zdu hřebenovky, možná se dostanou až k Botize, do místa, kde jsme již
je
dnou kempovali. Zatím se prokousává cestami v centru pohoří Maramureš. Několikrát jsem tam byl s nimi a vím o čem
je
reč. Rozporky, rozporky, rozporky … Středa 28.9.2011 v 11:30 – spo
je
ní s Náčou: „Včera jsme spali v medvědí rezervaci, řev medvědů byl v noci slyšet. Nevím, kdo se bál víc, ale spíš my. Ráno jsme se vyhoupli u známého altánku nad Botizou, pod Montyho kopcem. Letos jsme se pustili do vý
je
zdu vpravo od Montyho kopce. Na hřebeni jsme udělali hromadné foto a začali jsme sjíždět do údolí. Potřebovali jsme doplnit zásoby a hlavně natankovat. Auta zatím drží,
je
n na mé Toyotě prdly šrouby na volnoběžce, díky mobilní svářečce jsme závadu rychle odstranili a pokračovali jsme do Dragomiresti odkud nyní volám. Všechny zdravím a těším se na další spo
je
ní.“ Podle slov Náči jsem dal do kupy trasu, kterou za tři dny expedice pro
je
la. Z Cavnicu přes několik hřebenů až ke známému altánku na Botizou a dále středem masivu Maramureš přes hřebenovou trasu dolů do údolí k Dragomiresti. Čtvrtek 29.9.2011 – v 11 hod – Náča vzrušeně vykládá: „Expedici přejmenu
je
me na EXPEDICE LIŠKOPES! Včera nás večer navštívila liška jako kráva – fakt velká jak pořádnej pes. Firsťák ho vyfotil. Sledoval nás dost dlouho a nenechal se vyplašit, vždy se vrátil. Kluci mu hodili něco k snědku a už jsme se ho nezbavili. Jinak kemp směrem od Dragomiresti zpátky na Maramureš zase v lese. Vaření guláše v butárku se ujal zkušeně Honza a sekundoval Monty. Takové kuchařské duo vyšpičku
je
guláš do kulinářského vrcholu. Ráno jsme pokračovali směrem k Motnymu kopci, ale z druhé strany. To jsme
je
ště ne
je
li. Zatím pořád luxusní počasí, ale ne pro offrouďáky. Už se nám to krátí, zítra poslední den v terénu. Pro dnešek zdravím.“ Letos se klukům daří se zvířectvem. Zatím dle mého názoru kluci
je
ště tuto expedici nevyzkoušeli pořádný extrém. Od Náči jsem zatím neslyšel – masakr. No, možná
je
ště zítra… Přesto se únava materiálu pro
je
vu
je
a mobilní svářečka
je
v permanenci. Pátek 30.9.2011 – poslední den v terénu a aktuální zpravodajství z rumunských hor od náčelníka výpravy: „Konečně masakr,
je
deme z hor ale korytem, které nám rozleští lak na bocích aut. Koule chytl pavouka na čelním skle, Firsťák na bočním, mě se na Toyotě střihla volnoběžka. Už nebudu opravovat, nějak to dolů s
je
du.
Je
ště bude asi prdel než zakotvíme v hospodě na čorbu.
Je
to zatím nejhorší úvoz.“ Tak budu s napětím čekat na další zprávy z posledního úseku v horách. 13:00 tak expedice
je
už na silnici. Náča píše: „Tak jsme z terénu na silnici. Poslední s
je
zd byl masakr, docela jsme si mákli, protože koryto bylo plné kmenů, kamení a bordelu z lesa a byl to fakt masakr i pro auta. Nyní už
je
deme po silnici a chceme se zastavit na čorbě (kdo neví, tak na polívce). Michal už si veze přezdívku Pampalíny!“ Taky vzpomínám, jak jsem
je
l na první expedici bez přezdívky a už za Boleslaví jsem byl orel :-) 14:15 Načá píše již z hospody: „Zapíchli jsme to v nové rybárně pod zatáčkama, jak
je
nahoře ta naše stará hospoda směrem na Baja Mare. Čorba echte gutte!!! A ob
je
dnali jsme jako druhý chod ryby! Mňam!!! Pomalu se loučím, cesta domů bude dlouhá, někde spočnem a předpokládaný pří
je
zd na základnu do Liberce
je
zítra kolem 15té hodiny, echte gutte tralala...“ 22:00 Expedice projíždí Maďarskem. Na některé z pump dá chvíli odpočinek a pak už
je
n monotónní cesta po dálnici domů. Sobota 1.10.2011 v 10:00 h – Poslední zpráva od Náči: „Jsme v Brně, spali jsme u Bratislavy, podle předpokladů bychom mohli být na základně po 13té hodině. Zhodnotím-li expedici: tak všechno ok, terénu jsme si užili, ikdyž letos bez deště a tedy za sucha s hodně málo blátivými cestami, o to víc jsme si vychutnali hluboké rozporky, s
je
zdy a vý
je
zdy v nich. Parta byla skvělá a pohoří Maramureš nezklamalo. Se všemi se loučím a zdravím“ Ze zpráv
je
zřetelné, že se expedice vydařila, že byla skvělá pohodová parta a že se vrací zdraví a v pořádku. Tak dobře do
je
ďte! Loučí se s Vámi pro letošní sezonu i Orel - průvodce on-line reportáží.
Neděle 9.9.2012 v 20 h
es po
je
deme co nejdýl."Expedice dnes u
je
la 40 km
je
n v terénu a trasu jsem stáhl z GPS. Skončili opravdu dlouho. GPS se zastavila po 19té hodině. Nyní jsou už zakempováni a určitě padne nějaká ta lahvinka na dobrou noc :-)
Je
ště mě nyní cinkla sms - náča: "Už vodka, zítra další i
15:45
koho se svářečkou.Po opravě už to na dlouhé
je
ždění nebude a tak se spíš bude hledat vhodné místo k přespání. Mluvil jsem s hadem: "Hledali jsme nějaký vhodný terén, ale trochu jsme bloudili a dopadlo to prasklým ložiskem u liánové Toyoty. Teď rychlá výměna a budeme hledat
20:00 hod
dský oheň, steaky - masakr. Liánova Toyota už
je
v poho, opět díky svářečce!"Rekapitulace dne: Dnes to byl takový servisní den. Expedice dnes na
je
la 28,5 km, průměrná rychlost 17 km/h. Od
je
zd v 9 h, první oprava Šuldovýho Patrola od 10 do 12 hod, pak pře
je
zd do terénu a od 13:30 do
15:55 hod
Přišla várka fotek.
Je
zřejmé, že jsou kluci ve svém živlu.
Středa 12.9.2012 v 12:12 hod
a dále do Dragomiresti. Odtud se ozval Náča: "
Je
pařák 33 st, zastavili jsme v Dragomiresti. Dopoledne jsme se spojili s šestičlennou výpravou z Českých Budějovic. Výprava
je
v Budesti a chce se k nám přidat, takže
je
deme za nimi. Pak vlítnem zas do terénu. Všechny doma zdravíme, j
19:00 hod
spíme pod širákem a
je
to paráda."Monty a co
Je
epy: "Jsou dobrý a šlapou v terénu skvěle. Poslouchá mě obelix a už se naparu
je
:-). Fakt to jsou dobrý auta a držej se. Jo a had má vysklený přední levý okno, dostal větví. Jinak vše v pohodě. Všechny doma pozdravuj! Ahoj Monty."
13:22 hod
Expedice už se vrací domů!
Je
dou již známou cestou na Baja Mare a Satu Mare. Aktuální poloha
je
na snímku. Vypadá to na oběd na pasu Gutail. Budu celou záteční jízdu sledovat na GPS, takže uvidíte vždy aktuální poplohu při návratu domů.
21:30 hod
ěsně před Budapeští a stále pokraču
je
. Jak
je
znám, natáhnou to až za Budepešt na známé odpočívadlo, kde přenocují. Tak chlapci, dobře do
je
ďte a zítra nashle...Tak než jsem dopsal tento odstavec, chlapi zastavili na odpočívadle a opravují pampalínyho patrola a šuldův motor j
Ochrana osobních údajů
Internetový obchod 4x4 offroad SHOP si váží důvěry zákazníků a zavazu
je
se,že bude chránit
je
jich osobní úda
je
. Pro realizaci ob
je
dnávky a následné dodání zboží
je
nezbytné zadat osobní úda
je
. Zákazník
je
o ně požádán při registraci nebo při nákupu bez registrace. Poskytnutí osobních údajů
je
dobrovolné.Poskytnuté osobní úda
je
jsou považovány za přísně důvěrné a jsou použité pouze pro úspěšné dokončení ob
je
dnávky, komunikaci se zákazníkem či případné zasílání obchodních sdělení. Provozovatel Internetového obchodu 4x4 offroad shop neposkytu
je
osobní úda
je
zákazníků dalším stranám. Nezbytné dílčí úda
je
jsou poskytované přepravním společnostem pro zajištění přepravy zboží. Veškerá fotodokumentace, videa a grafická tvorba na webových stránkách
je
ma
je
tkem autora a vztahu
je
se na ní Zákon o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon). Není dovoleno sdílet, šířit či jinak využívat výše uvedené bez písemného souhlasu autora.
Co se dě
je
?
Terénní pneumatiky
MAX
XIS
Terénní pneumatiky
MAX
XIS se vyznačují precizní technologií a značnou životností při použití v terénu. Se ctí obstojí i v terénech extrémně náročných. .
Náča a
je
ho Toyotka, polední polepy reklam!
Had a
je
ho bílá verlyba!
Mázi – nováček v týmu a konečně zase
je
dnašedesátka
Hráblo – těžké loučení s mladým hráblíkem. A další nováček Pa
je
ro!
Naviják T-
MAX
T-
MAX
9 500 OFFROAD serie - cena: 19 900,- (vč. DPH) T-
MAX
9 500 OUTBACK serie - cena: 23 800,- (vč. DPH) silnější převod zesílené ovládání vlhkuvzdorný dálkové radiové ovládání
Expedice Tibles ří
je
n 2008.
Off-road
MAX
XIS tyres
Off-road
MAX
XIS tyres are an indication of precise technology and long durability when used in terrain. They also stand up well to extremely demanding off-road conditions. Price-List of
Max
xis
Die Gelände-Reifen der Marke
MAX
XIS
zeichnen sich durch Präzisionstechnologie und hohe Lebensdauer im Gelände aus. Die Reifen bestehen auch in besonders schwerem Gelände mit Bravour. Preisblatt
Staroroční vý
je
zd 2007
OFF ROAD centrum Liberec
Májová 28. Liberec 30 tel.: 602 216 876
info@4x4-offroad.cz
HOR webdesign
login
md5:02cdde45aa5251748157576c82c30213:www.4x4-offroad.cz genet:0.081