Max je bůh

Max je bůh (vyhledávání)

4x4 OFF ROAD shop

4x4 OFF ROAD shop
tel. 602 216 876  info@4x4-offroad.cz

Vyhledávání výrazu 'Max je bůh':


červenec 2009 - Toyota 40 je hotová Rumunsko 2015 A je tu Květen, lásky čas a kluci opět vyráží do Rumunských hor Toyota je již v laku 3.7.2008 Servis autoklimatizací h. Riziko vlivu klimatizace na srdeční činnost je asi všeobecně známo. Často se však opomívejí další zdravotní rizika. Pokud se zanedbává údržba klimatizačního a filtračního systému ve voze, proudí spolu s ochlazeným vzduchem do kabiny i vše co nestačí zachytit: roztoči, Expedice Rumunsko 2014 EXPEDICE RUMUNSKO 2014   V pátek 23.5.2014 vyrazila z Libereckého off-road centra skupina terénních speciálů z klubu off-road centra Liberec ve složení: Náča –  Jeep Wrangler; Monty+Baťoh - Toyota 80; Honza – Toyota 73; Lukáš+Hombré – Jeep Rubicon; Had – Toyota 80; Housin+Housin – Nissan Patrol; Lukáš+1 – Toyota 80; Pampalíny+Blažena – Nissan Patrol; Jágr+Ivan – Nissan Patrol. Dle nedělní zprávy od Náči je výprava v horské oblasti Bistrita.  Při provádění úprav záleží samozřejmě na typu a stavu vozidla a dalších požadavcích, je také vhodné pamatovat i na stabilitu vozu a rozšířit rozchod. Pokud Vás zajímá orientační cena úpravy podvozku Vašeho vozu, napište si o předběžnou cenovou nabídku. Před každou úpravou je nezbytné vozidlo předem prohlédnout, posoudit možnosti a rozsah úprav abychom dosáhli očekávaného výsledku. Termín předběžné prohlídky vozidla si můžete dojednat na tel. 602 216 876. Podvozky Trail master Další možností je montáž podvozkové sady Trail master, která poskytuje vyšší komfot především při jízdě mimo terén. Informace na tel. 602 216 876. Ceník podvozků Trail Master Úpravy terénních vozidel chého. Než začnete provádět úpravy podvozku je nutné zvážit mnoho okolností, závislých na typu vozu (namáhání převodů, řízení ...). S využitím zkušeností získaných na expedicích a OFFROAD závodech můžeme najít vhodný kompromis mezi "silnicí a terénem" a provést úpra Zadní pevnostní nárazník. Kapsa za zadní nápravou je odříznuta a na jejím místě je ocelový nárazník, ten kryje celou zadní část vozu zezadu a zespod. Jak předcházet takovému zdravotnímu riziku? Nejen motor potřebuje pročistit a vyměnit olej. Doporučená kontrola a servis klimatizace je 2x ročně. Nezbytná je alespoň jedna kontrola klimatizace ročně. Studený vzduch nebývá hlavní příčinou stálé rýmy. Na vině je spíše zanedbaná údržba čistoty a funkčnosti chladícího systému. Přes zimu, kdy je klimatizační system vypnutý se v něm množí roztoči a další ´zviřátka´, která jistě nechcete vdechovat. Ideální doba pro prohlídku je před jarní sezonou, kdy se už klimatizace začíná pozvolna používat. Proč tak často? Klimatizace funguje jako lednice. Ta ale stále stojí na místě a „nedýchá“ denně znečištěný vzduch z venku. Naproti tomu, klimatizace ve vašem voze je vystavována otřesům a vnějším vlivům. Systém klimatizace také nikdy není zcela těsný a dochází k únikům chladiva a oleje. Pokud je ho málo, sice chladí, ale je extrémně zatěžován např.kompresor, potažmo motor. Zvyšuje se spotřeba paliva vozu a namáhá řemen. Může dojít až k přetržení řemenu kompresoru klimatizace. Stejným řemenem může být poháněno např. i vodní čerpadlo. V takovém případě pak dochází až k zadření motoru. Při úniku chladiva a hlavně oleje z chladicího systému hrozí riziko zadření kompresoru klimatizace. Pak cena opravy nezřídka dosahuje řádů desítek tisíc korun. Pouhé doplnění chladiva nestačí. Každý automobil má přesně definované množství chladiva a oleje. Máme za sebou Silvestrovské ofroudění a i čarodejnice a čas letí tak, že letošní plánovaný termín ROMAIA EXTREME OFFROAD 2011 - expedice do Rumunských hor je zde. Celá parta Libereckého offroad centra dnes 20.5. 2011 naskákala do připravených strojů a v 13:30 vyrazila na cestu do severní oblasti Rumunských Karpat. Letošní expedice je zaměřena na testování nových pneu INSA TURBO. Expedice také veze převratnou novinku a to mobilní svářečku CO na autobaterii, kterou zajistil pro tým z Ameriky pan Hrabáček. Jemuž tým touto cestou děkuje. Tak a kdo dnes tvoří celý tým: 1. Toyota 73 3,0 TD – Náča 2. Toyota 73 4,2 – Honza 3. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Šulda 4. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Koule 5. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Housín 6. Nissan Patrol 60 GR Wagon – Had 7. Nissan Patrol 61 GR Wagon – Mázi 8. Mitsubishi Pajero 2,8 TDI - Hráblo Mázi a Hráblo jsou nováčci v týmu Libereckého Offroad Centra. Vítám je v klubu a také zdravím Vás všechny, co budete sledovat tuto on-line reportáž z letošního týdenního testování gum a vozů v Rumunském terénu. Váš tradiční průvodce cestou Orel. my v co největším extrému, pro tento případ je mobilní svářečka velkým pomocníkem, protože při extrémním zatížení občas něco praskne, či se ulomí a je ideální okamžitě provést opravu na místě. Z historie jsme byli zvyklí se spustit z hor do nejbližší vesnice, kde jsme Přední díl má připravený prostor pro montáž navijáku. Do zadního dílu lze volitelně zapustit koncová nebo jiná světla. Oba díly jsou vybaveny kotvícími oky, případně další výbavou dle přání zákazníka. Cena nárazníku je 15 000,- Kč. Další výbava či úpravy - cena dohodou. Přezdívka : Orel Motto : ...jediné auto do terénu je Patrol!!! O svém autě říká: S micinou jsem zažil hodně pěkných chvil, ale po jízdě s Patrolem v térénu, obdivuji sebe a Montiho, co jsme s micinami dokázali projet. Te? už konečně patrolák!!! O sobě říká : Off road mě šíleně baví, má hodně blízko k divoké přírodě, k horám a tam jsem moc rád. V zimě i v létě a micinou samozřejmě... Te? už jen s Patrolem... A to je mazec! Jméno : Jirka Jirman Datum narození :   e-mail : jjirman@volny.cz telefon : http://moje.auto.cz/orel-jimi/nissan-patrol.html Přezdívka : Skín Motto : na šrot!! O svém autě říká: Patrol, mám ho rád jako vlastního. O sobě říká : střih videa mě nebaví,nevím proč mi to přišili :-)) Jméno : Petr Datum narození : už je to dávno e-mail : www.offroad4x4.eu telefon : NOKIA 350 Sobota 21.5.2011 v 11:00 Náčův report: „Spali jsme 60 km za Budapeští v poli, celkem v klidu a pohodě. Nyní již máme za sebou rumunskou čáru a směřujeme k Oradei. Silnice super a navigace nás vede touto trasou. Auta jsou také v pohodě. Podle zadaných souřadnic máme do cíle 200 km, takže odpoledne jsme v terénu. Pořád místo držím pod pokličkou a kluci pořád škemraj, ať už je nenapínám. Večer bude jasno, kde se budeme pohybovat a jaká lokalita bude pro náš test gum vhodná. Očekávejte extrémní podmínky. Zatím ahoj." Ale čekám pořád fotky z terénu! 17:00 – Jakoby mě Náča vyslyšel a konečně poslal fotky z terénu. Podle zpráv by se měla výprava blížit k Viseu de Sus. Terén je dobrý a adrenalin již pracuje. S pneu jsou kluci spokojený. Tento dezén se zakusuje do terénu a v měkkém blátivém terénu se dezén dobře čistí. Dnešní kemp je v horách v lese. le a drží se. Mázi už svou jednašedesátku objel ze všech stran. Na jednom místě jsme nyní vytvořili servisní stan. Svářečka jede naplno. Všechno v tom extrému praská. Je to skvělé, že nemusíme kvůli každému sváření do vesnic. Pošlu souřadnice, ať Vám orel napíše, kde ovi praskl také kloub. Děkujeme za svářečku. Je to pohoda a perfektní nástroj k rychlým opravám. Nyní vyjíždíme ze Sighetu směr Viseu de Sus, kde odbočíme podél řeky na náš oblíbený kemp u železnice za brodem. To je to překvápko, které jsem pro kluky připravil. Očekávejte Středa 25.5.2011 v 18:30 hod chny auta jsou dobitá. Je fakt, že jsme letos pojezdili řádně, už jenom protože jsme se nemuseli zdržovat přejezdy za opravami do vesnic. Takže ještě uvidíme, jak se dostaneme dolů a pak definitivně rozhodneme, jestli to zabalíme a budeme se vracet domů již zítra. Zatím všechny zd Čtvrtek 26.5.2011 ve 12:24 Zpráva od Náči: „Pomalu jedeme z hor do údolí do Viseu de Sus. Kost je svařena, akorát došel svářecí drát.“ 13:35 – Náča: „Jsem dole na silnici, na GPS ukazuje kilometrovné domů 1210 km. Právě vyjíždíme směr Sighetu Marmatiei. Ještě se ozvu z cesty. Ahoj Náča“. Pátek 27.5.2011 – 11:10 – pravděpodobně poslední telefonát od Náči: „Už se vracíme domů, právě jsme přejeli Českou hranici za Bratislavou, takže cca za 5 hodin jsme v Liberci. Kdybych měl rychle zhodnotit celou expedici řekl bych: Parta byla skvělá, nováčci a hlavně Mázi zapadli do týmu perfektně. Je to klasika: Jeden za všechny, všichni za jednoho. Ono to jinak v ofroudu nejde. Testování gum INSA TURBO dopadlo na jedničku. Gumy jsou skvělé, záběr ve všech režimech extrémní. Bohužel výkony gum v některých případech odnáší technika, která některé kroutící momenty nevydrží (klouby, kardany, kříže atd.). No a mobilní svářečka to je věc, která byla nepřetržitě v provozu, protože extrém, který jsme letos jeli přinášel velké množství ulomených a prasklých součástek a dílů na offroadových speciálech. Moc díky za dodání svářečky panu Hrabáčkovi! Za těch sedm dní jsme najeli extrémní porci kilometrů v terénu a přesunem do Rumunských hor a zpátky i po silnici. Speciály dostaly zabrat, ale v rámci oprav na místě vydržely a vracíme se šťastně a v pohodě a zdrávy domů. Expedice ROMANIA EXTREME OFF ROAD 2011 je za námi! Ať žije expedice další! Díky všem, kteří jste nás na on-line reportáži sledovali a díky také Orlovi za on-line spojení. Čágo!!!“ I já děkuji Načovi a všem klukům z expedice za posílání materiálů, které jsem pro Vás ihned zpracovával do této reportáže pro Vás. Váš Orel Orel Jirka Jirman Off road mě šíleně baví, má hodně blízko k divoké přírodě, k horám a tam jsem moc rád. V zimě i v létě a micinou samozřejmě... Te? už jen s Patrolem... A to je mazec! Přezdívka : Monty Motto : JUPÍÍÍ ňam ňam O svém autě říká: WAGON je WAGON O sobě říká :   Jméno : Petr Dosek Datum narození : minule stoleti e-mail : montyjek@seznam.cz telefon : mobilní Bude šéf OFFROAD centra Liberec jezdit Toyotou? Už to tak vypadá, Richard pořídil Toyotu.Takto vypadala Toyota FJ 40 v původním stavu(tedy před rekonstrukcí). Karoserie i rám prošel pískovačkou,namontován motor Chevrolet - 8 válců. O dalším vývoji Vás budeme informovat. 16.8.2007  Další klubová expedice 21.9. odjíždí Offroad club Liberec na další expedici do Rumunska.Po návratu připravujeme opět další expedici,které se může zúčastnit i offroadová veřejnost.Informace a přihlášky na tel. 602 216 876. Expedice 2007 25.5. 2007 odjíždí Offroad club Liberec na expedici "Po stopách Karpatského medvěda"po návratu bude opět k dispozici video. V termínu od 22.6 2007 připravujeme další expedici,která bude přístupná offroadové veřejnosti.Pokud máte zájem se zúčastnit, jsou ve skupině ještě volná místa.Informace a přihlášky (do konce dubna ) na tel. 602 216 876. Druhé expedice se zúčastní i známá osobnost naší populární scény.(... ale to není ještě úplně jisté. ) 12. 12. 2005  Staroroční výjezd 31. 12. 2005 v 10hodin tradičně vyjíždíme na spanilou jízdu městem a potom lesem na Ještěd. Vlastníte-li terénní vůz, přijdte se i Vy rozloučit se starým rokem! 10.12.2005  "Hrby" na sluníčku V novém OFF ROAD areálu Sluníčko se konal 26. - 27. listopadu 2005pátý ročník závodů OFFROAD centra Liberecfotografie zde 10.12.2005  Expedice Rumunsko - Rodná 16. - 24. 9. 2005 Článek a fotografie z letos třetí expedice do rumunska najdete zde. 3 hrby 2005 letošní ročník tradiční akce OFFROAD centra Liberecse uskuteční o víkendu 26. - 27. listopaduOpět se bude soutěžit,opět bude občerstvení ,opět bude na co koukat,opět bude spousta bláta .Rozdíl je vtom, že se letošní hrby nepojedou ´Na Hrbech´,ale na nově vybudovaném polygonu v OFF ROAD areálu ´Sluníčko´.    >mapa> V sobotu závody, v neděli volné ježdění ...a určitě si nenechte ujít exhibici OFFROAD clubu Liberec:Naše trénní speciály jsou letos doslova pozuby vyzbrojené a můžete se spolehnout, že jsme čim dál tim větší magoři ! Registrace závodníků a informace na tel.: 602 216 876   3.5.2005 OFFROAD centum Liberec v Libereckém autosalonu Již tradičně jsme vystavovali své vozyna výstavě Liberecký autosalon.Tentokrát vévodila červená barva. Tři z vozidel připravených pro expedici Matador 2005strážily po dobu výstavy vstup do Domu kultury.   13.3.2005 Výstavy V dubnu se uskuteční tradiční výstava automobilů Liberecký autosalon.OFFROAD centum Liberec zde bude vystavovat všechny vozy připravené pro Expedici Matador a další upravené vozy.Tyto expediční speciály budou též k vidění v Praze na největší OFF ROAD výstavě v Č.R.O dalších výstavách Vás budeme informovat na našich webových stránkách.   10.3.2005 Nový expediční speciál v barvách Matadoru Patrollu GR - Y 61 připravovaný pro "Expedici Matador 2005"je již po laku a začíná se strojit.(Na červeno bílý podklad přijdou ve finále ještě nápisy.)   2.2.2005 Nový expediční speciál Ve stáji OFFROAD centra Liberecpřipravujeme další expediční speciál.Tentokrát upravujemenovější model Patrollu GR - Y 61Vůz s plnou výbavou připravujemepro "Expedici Matador 2005"   18.8.2004 Rumunsko letos podruhé 27.08. 2004 znovu jedeme do Rumunska na 8 dní.Šéf Libereckého Offroad centra tentokrát nepojede tradičně svým Patrolem, ale vozem Suzuki Vitara.Vitara je taktéž upravena těžkého terénu,na vozidle bude v průběhu expedice probíhat testování terénních pneumatik firmy Matador. Fotografie a článek o expedici do Rumunska v kvetnu 2004.   20.5.2004 Hotovo Nový expediční speciál čerstvě po STK.Vše je na svém místě, připraveno na odjezd.   24.4.2004 Expedice Rumunsko 2004 Většina aut, která pojedou do Rumunskauž má plnou výbavu do terénu:přední i zadní uzávěrky diferenciálů, navijáky, pevnostní nárazníky, šnorchly, pevné ´zahrádky´, žebříky, dobré obutí a podvozky IronMan (- samozřejmě ).Prostě v ´plné palbě´! Odjíždíme 21. května v 10.00h z klubu OFFROAD centra Liberec.Jedou: 2x Patrol GR wagon, 4x Patrol GR krátký, 1x Defender, 1x Mitsubishi L 200.   18.4.2004 Terénní speciál Nový závodní speciál je na prodej.Informace na tel. 602 216 876.   7.3.2004 Expedice do Rumunska Připravujeme se na další expedici do Rumunska.Vylepšujeme vybavení vozů, majitel Offroad centra LiberecRichard Luhan staví nový expediční speciál. Odjezd 21.5.2004 jedeme cca na 7 dní. Jedna z expedičních vychytávek - >   5.1.2004 Silvestrovský výjezd na Ještěd Fotografie ze staroročního výjezdu na Ještěd zde.   13.12.2003 Silvestrovský výjezd na Ještěd Na přelom roku připravujeme spanilou jízdu - výjezd na Ještěd.Pozvánky s podrobnostmi ještě rozešleme. Tři hrby 2003 4.-5. října 2003 se konal třetí ročník závodů ve vojenském prostoru ´Tři hrby´ v Liberci - Radčicích pořádaný OFFROAD centrem LiberecČlánek a fotografie zde. 3.9.2003 Tři hrby 2003 Třetí ročník závodů ve vojenském prostoru ´Tři hrby´ v Liberci - Radčicíchse bude konat 4.-5. října 2003. Připravené jsou trialy a rychlostní zkoušky. V případě příznivého počasí bude k vidění ukázka záchranných prací v nepřístupném terénu pomocí vrtulníku. Kromě sériově vyráběných offroadů zde uvidíte vozy upravené na expedice i závodní speciály. Budete mít možnost vyzkoušet si svou terénní čtyřkolku v těžkém i méně těžkém terénu. Zájemci se mohou naučit základům jízdy v terénu pod vedením zkušených instruktorů. Připraveny jsou motokáry pro děti i dospělé. Celá akce bude ozvučena zkušeným DJ-em. Občerstvení zajištěno, pečené sele, atd ... Večer posezení u ohně, ohňostroj. Začátek v 10.00h. Vstupné pro diváky: 40,- Kč   6.7.2003 OFFROAD club Liberec organizuje výpravu do Rumunska. Odjezd je v pátek 25. července 2003 ,návrat 1. srpna 2003.Podrobnosti budou projednány na setkání účastníků této výpravy v klubu OFFROAD centra Liberec 15.7.2003 od 20 hod.Pokud se chcete této výpravy zúčastnit , kontaktujte nás na tel. 602 216 876.   18.6.2003 Víkendové ježdění Připravujeme další víkendové ježdění v prostoru za koupalištěm Sluníčko.Termín a průběh akce ještě upřesníme.   26.5.2003 OFFROAD club Liberec zahájil svoji činnost.Za měsíc jedeme do Rumunska, na podzim připravujeme výpravu na Ukrajinu. Pokud se chcete přidat, kontaktujte nás. Pro členy klubu zajímavé slevy.Informace a přihláška do klubu zde.   17.5.2003 Nový terénní speciál je na světě! Zúčastnili jsme se s ním Libereckého autosalonu jaro 2003.Přibylo i sponzorů, ale hlavního sponzora stále hledáme.   Ve stáji Libereckého OFFROAD centra připravujeme nový terénní speciál. Podvozek - Mitsubishi Pajero, motor - Mitsubishi 3.0i 150 hp, karoserie Ford Fiesta 3.Oproti předchozímu modelu (podvozek Nisan Patrol, motor Mercedes, karoserie Ford Fiesta 1) chceme snížit hmotnost vozu a získat tak větší živost i přes nižší výkon motoru. Dobrých výsledků by měl vůz dosahovat zejména při rychlostních závodech. Při trialu je jistým handicapem podvozek Mitsibishi, který jsme použili z finančně - úsporných důvodů.Posádka vozu zůstává stejná - Richard Luhan a Martin Škoda.Takže se máte na co těšit ;-)Potenciální sponzory bude jistě zajímat, že vnější plochy vozu jsou zatím volnéa vhodné k umístění jejich reklamy. Informace na tel. 602 216 876.   Nová OFFROADová trať se připravuje v prostoru za koupalištěm Sluníčko v Liberci-Vratislavicích. V areálu o rozloze cca 3ha se kromě závodů a srazů budou pořádat praktická školení a kondiční jízdy pro zájemce o jízdu v terénu pod vedením zkušených instruktorů.Členům OFF ROAD clubu Liberec poskytujeme zajímavé slevy a výhody.V tomto prostoru se již uskutečnil 22. března 2003 sraz majitelů terénních vozů 4x4. Fotografie ze srazu zde. Představení vozů a posádek: Začnu Náčou a jeho džípem:JEEP Wrangler Sahara - náča tento stroj vylepšil zesíleným podvozkem. Namontoval naviják a další potřebné expediční doplňky. Auto je to lehké a v terénu bude určitě doma. Sobota 8.9.2012 v 11 hod 5 hod: "830 km za náma. Vyjíždíme. Spali jsme ještě v Maďarsku u dálnice. Jedeme na Rodnou. Ozvu se později".Tak jsem zvědavý, kde najedou do hor. Rodná je nádherné vysoké pohoří a terén si můžou vybrat dle chuti. Jak je znám, první kemp v terénu bude dnes večer. Kde? To se doz a co mají za sebou a naopak že se mezi nimi objeví téměř leštěnka jako nová.   První z Patrolů: Jágr s IvanemDruhý:  Šulda s Montyma třetí: Pampalíny s LukášemČtvrtým Nissanem je Patrol Y61 Wagon, se kterým jede Mázi a který vyjíždí o dvě hodiny později a bude expedic 4:44 - 735Josef :no super projizdka, super lidi a jeste suprovejsi konec. spousta nadhernych aut................ takze se sichni mejte a na dalsi akci se budu tesit 03. 01. 2012 10:39 - 734Phulc :Tak tentokrát opravdu jinak ...a velmi pěkně !!!!Super jízda - jen víc takovejch akcí . A co fota 23.9.2011 – on-line reportáž z podzimní expedice, kterou pro vás již tradičně připravuje Orel  ve spolupráci s týmem přímo z terénu. Letos máme komunikační novinku, spojení přes internet, tak věřím, že to reportáži prospěje. Čas běží, je tu podzim a velmi rychle zorganizovaná expedice do rumunských hor týmem OFF ROAD CENTRA LIBEREC. Letošní jarní expedice ještě naplněná zážitky a nespotřebovaným adrenalinem téměř ve stejném složení vyjela již dnes ve 13 hodin z Libereckého Off Road Centra. Dnešní dopoledne vládl v Off Road Centru v duchu posledních příprav na odjezd do rumunských hor. Ladily se stroje, připravovaly náhradní díly a nářadí s sebou, no a také nezbytné balení proviantu. Letos se veze opět mobilní svářečka, která posunula komfort při opravách přímo v terénu. Poslední přípravy náčové toyoty v novém kabátě              Připravené náhradní díly a nářadí... Náča připravil nový hodně zajímavý design své Toyoty alá zebra. V rumunských lesích bude jak papoušek :-) Design se líbí, je agresívní a Toyotě prospěl!         No a kdo na expedici vyrazil? Sedm aut z Liberce a cestou se připojí Honza z Českých Budějovic. 1.     Toyota 73 3,0 TD – Náča 2.     Toyota 73 3,0 TD - Obelix 3.     Toyota 73 4,2 – Honza 4.     Nissan Patrol 60 GR Wagon – Monty 5.     Nissan Patrol 60 GR Wagon – Koule 6.     Nissan Patrol 60 GR Wagon – Jágr 7.     Nissan Patrol 61 GR Wagon – Mázi 8.     Nissan Patrol 60 GR – Firsťák + Michal Pokorný (nováček, který si přezdívku určitě přiveze z Rumunska)        Náčův nový kočárek      Staronový ofrouďák Obelix        Monty a jeho miláček      Koule - nejhubenější člen výpravy a jeho black mobidick      Jágr - letos poprvé se svým vagonem      Mázi již letos podruhé       Rodinné loučení:     Hromadné foto všech členů expedice: Hromadný odjezd z liberecké základny:         Expedice se přesouvá po dálnici přes Slovensko do Maďarska, kde by měla přenocovat. Podle slov náči je přesná poloha nájezdu do terénu zatím neurčena, tak se nechme překvapit dalšími zprávami z cesty.   Neděle 25.9.2011 v 10 h – Včera expedice dorazila do hor a do terénu najela v Cavnicu. 15 hod  - Počasí jak v létě. Parta si už vychutnává terén. A je to klasika – rozporky, kamení a bláto. Dorazila také první fotka z terénu, náčova Toyota je mezi kameny ve svém živlu. Firsťák udělal  gumu. Čekám na další fotky a zprávy.       Pondělí 26.9.2011 v 11 h – Dorazily fotky novou cestou přes mail. Expedice se pohybuje v lesích pohoří Maramureš. Lesní svážné cesty plné rozporek, kamení a kmenů. Chlapi si libují a jsou ve svém živlu. Kemp byl nad Cavnicem a jako vždy s bohatou snídaní. Čekám, kdy se objeví zprávy s nějakým dramatickým obsahem doložené fotkami.              Je zřejmé, že si chlapi terén vychutnávají... Rozporkami se ofroudy přesouvají směrem na Botizu. Tato trasa je přes masiv pohoří Maramureš a je to hodně o výjezdech a sjezdech ve svážných těžkých cestách. Počasí mají kluci skvělé letní, nicméně si stěžují na velké sucho. Tomu rozumím, chtěli by se hrabat v blátě a v kluzkých rozporkách. Na suchu se nevyužije skvělých vlastností nově obutých vozů do již vyzkoušených gum  INSA TURBO.  Tak ještě dnes jedna zastávka ve středisku na Cavnicem a skupinové vypuštění tekutin :-)       Teda už ani ty záchody nejsou, co bývaly...   Úterý 27.9.2011 v 11 h – Zprávy od Náči: „Pokračujeme směrem na Botizu, terén – klasika – rozporky, kamení, ale sucho. Počasí jak v létě, modré nebe a na déšť to nevypadá. Parta je skvělá, papouch, pivo a skvělé jídlo – všeho dostatek. Opět je vidět civilizační posun ve vesnicích. Narazili jsme na medvědy, foto posílám. Všechny zdravíme!“                   No, medvědi sice nebyli živí, fotka pochází z cedule v rezervaci :-)               Tak pozdrav od všech z rumunského terénu... Výprava dnes bude kempovat po přejezdu hřebenovky, možná se dostanou až k Botize, do místa, kde jsme již jednou kempovali.              Zatím se prokousává cestami v centru pohoří Maramureš. Několikrát jsem tam byl s nimi a vím o čem je reč. Rozporky, rozporky, rozporky … Středa 28.9.2011 v 11:30 – spojení s Náčou: „Včera jsme spali v medvědí rezervaci, řev medvědů byl v noci slyšet. Nevím, kdo se bál víc, ale spíš my. Ráno jsme se vyhoupli u známého altánku nad Botizou, pod Montyho kopcem. Letos jsme se pustili do výjezdu vpravo od Montyho kopce. Na hřebeni jsme udělali hromadné foto a začali jsme sjíždět do údolí. Potřebovali jsme doplnit zásoby a hlavně natankovat. Auta zatím drží, jen na mé Toyotě prdly šrouby na volnoběžce, díky mobilní svářečce jsme závadu rychle odstranili a pokračovali jsme do Dragomiresti odkud nyní volám. Všechny zdravím a těším se na další spojení.“             Podle slov Náči jsem dal do kupy trasu, kterou za tři dny expedice projela. Z Cavnicu  přes několik hřebenů až ke známému altánku na Botizou a dále středem masivu Maramureš přes hřebenovou trasu dolů do údolí k Dragomiresti.           Čtvrtek 29.9.2011 – v 11 hod – Náča vzrušeně vykládá: „Expedici přejmenujeme na EXPEDICE LIŠKOPES!  Včera nás večer navštívila liška jako kráva – fakt velká jak pořádnej pes. Firsťák ho vyfotil. Sledoval nás dost dlouho a nenechal se vyplašit, vždy se vrátil. Kluci mu hodili něco k snědku a už jsme se ho nezbavili. Jinak kemp směrem od Dragomiresti zpátky na Maramureš zase v lese. Vaření guláše v butárku se ujal zkušeně Honza a sekundoval Monty. Takové kuchařské duo vyšpičkuje guláš do kulinářského vrcholu. Ráno jsme pokračovali směrem k Motnymu kopci, ale z druhé strany. To jsme ještě nejeli. Zatím pořád luxusní počasí, ale ne pro offrouďáky. Už se nám to krátí, zítra poslední den v terénu. Pro dnešek zdravím.“       Letos se klukům daří se zvířectvem. Zatím dle mého názoru kluci ještě tuto expedici nevyzkoušeli pořádný extrém. Od Náči jsem zatím neslyšel – masakr. No, možná ještě zítra…       Přesto se únava materiálu projevuje a mobilní svářečka je v permanenci.   Pátek 30.9.2011 – poslední den v terénu a aktuální zpravodajství z rumunských hor od náčelníka výpravy: „Konečně masakr, jedeme z hor ale korytem, které nám rozleští lak na bocích aut. Koule chytl pavouka na čelním skle, Firsťák na bočním, mě se na Toyotě střihla volnoběžka. Už nebudu opravovat, nějak to dolů sjedu. Ještě bude asi prdel než zakotvíme v hospodě na čorbu. Je to zatím nejhorší úvoz.“ Tak budu s napětím čekat na další zprávy z posledního úseku v horách.       13:00 tak expedice je už na silnici. Náča píše: „Tak jsme z terénu na silnici. Poslední sjezd byl masakr, docela jsme si mákli, protože koryto bylo plné kmenů, kamení a bordelu z lesa a byl to fakt masakr i pro auta. Nyní už jedeme po silnici a chceme se zastavit na čorbě (kdo neví, tak na polívce). Michal už si veze přezdívku Pampalíny!“ Taky vzpomínám, jak jsem jel na první expedici bez přezdívky a už za Boleslaví jsem byl orel :-) 14:15 Načá píše již z hospody: „Zapíchli jsme to v nové rybárně pod zatáčkama, jak je nahoře ta naše stará hospoda směrem na Baja Mare. Čorba echte gutte!!! A objednali jsme jako druhý chod ryby! Mňam!!! Pomalu se loučím, cesta domů bude dlouhá, někde spočnem a předpokládaný příjezd na základnu do Liberce je zítra kolem 15té hodiny, echte gutte tralala...“ 22:00 Expedice projíždí Maďarskem. Na některé z pump dá chvíli odpočinek a pak už jen monotónní cesta po dálnici domů. Sobota 1.10.2011 v 10:00 h – Poslední zpráva od Náči: „Jsme v Brně, spali jsme u Bratislavy, podle předpokladů bychom mohli být na základně po 13té hodině. Zhodnotím-li expedici: tak všechno ok, terénu jsme si užili, ikdyž letos bez deště a tedy za sucha s hodně málo blátivými cestami, o to víc jsme si vychutnali hluboké rozporky, sjezdy a výjezdy v nich. Parta byla skvělá a pohoří Maramureš nezklamalo. Se všemi se loučím a zdravím“ Ze zpráv je zřetelné, že se expedice vydařila, že byla skvělá pohodová parta a že se vrací zdraví a v pořádku. Tak dobře dojeďte! Loučí se s Vámi pro letošní sezonu i Orel - průvodce on-line reportáží.     Neděle 9.9.2012 v 20 h es pojedeme co nejdýl."Expedice dnes ujela 40 km jen v terénu a trasu jsem stáhl z GPS. Skončili opravdu dlouho. GPS se zastavila po 19té hodině. Nyní jsou už zakempováni a určitě padne nějaká ta lahvinka na dobrou noc :-)Ještě mě nyní cinkla sms - náča: "Už vodka, zítra další i 15:45 koho se svářečkou.Po opravě už to na dlouhé ježdění nebude a tak se spíš bude hledat vhodné místo k přespání. Mluvil jsem s hadem: "Hledali jsme nějaký vhodný terén, ale trochu jsme bloudili a dopadlo to prasklým ložiskem u liánové Toyoty. Teď rychlá výměna a budeme hledat 20:00 hod dský oheň, steaky - masakr. Liánova Toyota už je v poho, opět díky svářečce!"Rekapitulace dne: Dnes to byl takový servisní den. Expedice dnes najela 28,5 km, průměrná rychlost 17 km/h. Odjezd v 9 h, první oprava Šuldovýho Patrola od 10 do 12 hod, pak přejezd do terénu a od 13:30 do 15:55 hod Přišla várka fotek. Je zřejmé, že jsou kluci ve svém živlu. Středa 12.9.2012 v 12:12 hod a dále do Dragomiresti. Odtud se ozval Náča: "Je pařák 33 st, zastavili jsme v Dragomiresti. Dopoledne jsme se spojili s šestičlennou výpravou z Českých Budějovic. Výprava je v Budesti a chce se k nám přidat, takže jedeme za nimi. Pak vlítnem zas do terénu. Všechny doma zdravíme, j 19:00 hod spíme pod širákem a je to paráda."Monty a co Jeepy: "Jsou dobrý a šlapou v terénu skvěle. Poslouchá mě obelix a už se naparuje :-). Fakt to jsou dobrý auta a držej se. Jo a had má vysklený přední levý okno, dostal větví. Jinak vše v pohodě. Všechny doma pozdravuj! Ahoj Monty." 13:22 hod Expedice už se vrací domů! Jedou již známou cestou na Baja Mare a Satu Mare. Aktuální poloha je na snímku. Vypadá to na oběd na pasu Gutail. Budu celou záteční jízdu sledovat na GPS, takže uvidíte vždy aktuální poplohu při návratu domů. 21:30 hod ěsně před Budapeští a stále pokračuje. Jak je znám, natáhnou to až za Budepešt na známé odpočívadlo, kde přenocují. Tak chlapci, dobře dojeďte a zítra nashle...Tak než jsem dopsal tento odstavec, chlapi zastavili na odpočívadle a opravují pampalínyho patrola a šuldův motor j Ochrana osobních údajů Internetový obchod 4x4 offroad SHOP si váží důvěry zákazníků a zavazuje se,že bude chránit jejich osobní údaje. Pro realizaci objednávky a následné dodání zboží je nezbytné zadat osobní údaje. Zákazník je o ně požádán při registraci nebo při nákupu bez registrace. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné.Poskytnuté osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a jsou použité pouze pro úspěšné dokončení objednávky, komunikaci se zákazníkem či případné zasílání obchodních sdělení. Provozovatel Internetového obchodu 4x4 offroad shop neposkytuje osobní údaje zákazníků dalším stranám. Nezbytné dílčí údaje jsou poskytované přepravním společnostem pro zajištění přepravy zboží.     Veškerá fotodokumentace, videa a grafická tvorba na webových stránkách je majetkem autora a vztahuje se na ní Zákon o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon). Není dovoleno sdílet, šířit či jinak využívat výše uvedené bez písemného souhlasu autora.   Co se děje? Terénní pneumatiky MAXXIS Terénní pneumatiky MAXXIS se vyznačují precizní technologií a značnou životností při použití v terénu. Se ctí obstojí i v terénech extrémně náročných. . Náča a jeho Toyotka, polední polepy reklam! Had a jeho bílá verlyba! Mázi – nováček v týmu a konečně zase jednašedesátka Hráblo – těžké loučení s mladým hráblíkem. A další nováček Pajero! Naviják T-MAX T-MAX 9 500 OFFROAD serie - cena: 19 900,- (vč. DPH) T-MAX 9 500 OUTBACK serie - cena: 23 800,- (vč. DPH) silnější převod zesílené ovládání vlhkuvzdorný dálkové radiové ovládání Expedice Tibles říjen 2008. Off-road MAXXIS tyres Off-road MAXXIS tyres are an indication of precise technology and long durability when used in terrain. They also stand up well to extremely demanding off-road conditions. Price-List of Maxxis Die Gelände-Reifen der Marke MAXXIS zeichnen sich durch Präzisionstechnologie und hohe Lebensdauer im Gelände aus. Die Reifen bestehen auch in besonders schwerem Gelände mit Bravour. Preisblatt Staroroční výjezd 2007

 
OFF ROAD centrum Liberec        Májová 28. Liberec 30        tel.: 602 216 876       info@4x4-offroad.cz

HOR webdesign
login
md5:02cdde45aa5251748157576c82c30213:www.4x4-offroad.cz genet:0.064
TOPlist